آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تخریب قوه قضاییه توطئه دشمن است/ مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند

به گزارش راگانیوز ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اظهار داشت: توطئه‌های دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز همواره وجود داشته است و دشمنان نظام و ضد انقلاب در گذشته با ترور شخصیت‌های برجسته ایرانی سعی داشتند انقلاب را از رسیدن به اهداف خود بازدارند.

وی تصریح کرد: شهادت افراد شاخص انقلاب مانند شهیدان مفتح، باهنر، رجایی و 17 هزار شهید ترور با همین هدف در دستور کار گروهک‌های ضد انقلاب و عمال داخلی آنها بود و سعی می‌شد جلوی رشد فزاینده انقلاب اسلامی گرفته شود.

امام جمعه شهرری با اشاره به هجمه‌هایی که ضد انقلاب این روزها به ارکان نظام مقدس اسلامی وارد می‌آورد، تهمت‌هایی که به خانواده رئیس قوه قضائیه و برخی مسؤولان عالی‌رتبه کشور زده می‌شود را بی‌اساس خواند و خواستار برخورد با آن شد.

شاهچراغی از مردم خواست به هر شایعه‌ای که در فضای مجازی منتشر می‌شود، توجه نکنند و آن را نشر ندهند و بدانند که دشمن دنبال دسیسه و توطئه است.

وی همچنین گفت: نهضت حسینی توانست انقلاب عظیمی در جهان ایجاد کند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز از آن وام گرفت و مردم کشورمان با آموزه‌های عاشورایی با طاغوت مبارزه کردند و عزت و افتخار امروز خود را مدیون آن هستند.

امام جمعه شهرری افزود: عده‌ای می‌کوشند تا شور حسینی کمرنگ شود و نباید شور و عشق عاشورایی رنگ ببازد؛ البته گفته معصوم (ع) است که هرگز این اتفاق رخ نخواهد داد و سرمایه عظیم فرهنگ حسینی برای همیشه پابرجای خواهد بود.

شاهچراغی ادامه داد: امروز باید تلاش کرد تا آموزه‌های دینی و حسینی از آسیب‌ها مصون بماند و کسی نتواند تغییری در این فرهنگی ریشه‌دار و غنی ایجاد کند.

وی تصریح کرد: سرمایه عظیم عاشورا طالبانی دارد و حتی دشمنان اسلام و انقلاب نیز امروز می‌خواهند از این سرمایه به نفع خود استفاده کنند.

امام جمعه شهرری بیان داشت: عزاداری‌های ماه محرم همواره باید دارای محتوای غنی باشد و شعور و بصیرت حسینی و عاشورایی را در مردم نهادینه سازد و باید به این امر مهم نیز توجه داشت

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.