آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کمک ۳۵۰۰ میلیون ریالی مردم شهرری برای پیاده‌روی اربعین

 به گزارش راگانیوز ؛ حسن‌پور در نخستین همایش مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ری که نزدیک به ایام اربعین در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع)‌ برگزار شد، اظهار داشت: تشکیلات ستاد عتبات عالیات ری، امنایی و اجرایی است که ریاست هیئت امناء را امام جمعه محترم شهرستان برعهده دارند و مدافع خوبی هم برای ستاد به‌ویژه در نماز جمعه بوده‌اند.

وی بر این اساس مطرح کرد: عمده کمک‌های دریافت شده از ستاد نماز جمعه شهرستان ری بوده و این همایش برای این برگزار شده که شما مبلغان ستاد باشید.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ری به کمیته‌های تشکیل شده در این ستاد اشاره کرد و گفت: ما تعدادی کمیته با عنوان‌های بانوان، امور مساجد و بقاع متبرکه، هیئات مذهبی و مادحین، فنی و مهندسی، فرهنگیان و دانش‌آموزی، اقشار شامل اصناف و بازاریان و کمیته اطلاع‌رسانی و فضای مجازی داریم.

حسن‌پور با بیان اینکه هر کدام از این کمیته‌ها مسئولیت‌های مجزا دارند بیان داشت: اعضای هیئت امناء ۳۵ نفر هستند و عمدتا مسئولیت این کمیته‌ها برعهده اعضای هیئت امناء است.

وی هم‌چنین یادآور شد: هر ماه هم یک جلسه در کمیته‌ها برگزار می‌شود که البته بانوان فعال‌تر بوده‌اند و جلساتشان به دو مرتبه در ماه هم رسیده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ری به تشریح سابقه فعالیت این ستاد پرداخت و عنوان کرد: شروع کار ما به دی ماه سال گذشته برمی‌گردد که در همان مرحله اول و بدون هیچ اعلام قبلی مبلغی حدود ۲۶ میلیون تومان در نماز جمعه شهرری جمع‌آوری شد.

حسن‌پور ادامه داد: ما در شش ماه اول سال ۹۶ حدود ۳۵۰ میلیون تومان جمع‌آوری کرده‌ایم که ۲۷۰ میلیون آن نقدی و مابقی طلاجات است.

وی در اظهارات پایانی‌اش خاطرنشان کرد: خوب است بدانید که این کمک‌ها صرفا برای اربعین است و به بازسازی گنبد حرم‌ها و یا ساخت صحن حضرت زهرا(س) مربوط نمی‌شود.

تهران نیوز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.