آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کمک 5 میلیارد ریالی فرمانداری ری به ستاد عتبات و عالیات

به گزارش راگانیوز ؛ هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در مراسم اولین همایش مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ری گفت: راهپیمایی اربعین با حضور پرشور عاشقان اباعبدالله حسین (ع) از تمامی کشورهای جهان گردهمایی بزرگ شیعیان محسوب می شود که باید همه دستگاه های متولی به بهترین شکل ممکن به زائران خدمات رسانی کنند.
وی در ادامه به پذیرایی و مهمان نوازی مردم عراق نسبت به زائران در ایام اربعین اشاره کرد و بیان داشت: مردم عراق و ساکنان شهرهای زیارتی آن به تنهایی توان خدمت رسانی به خیل عظیم مشتاقان امام حسین(ع) را ندارند از این رو بایستی خودمان به فکر هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم باشیم.
جمالی پور یادآور شد: استان تهران و شهرستان های آن مسئولیت پذیرایی زائران در نجف اشرف را بر عهده دارند و در این راه تمامی دستگاه های متولی با تمام توان آماده برگزاری هر چه بهتر مراسم پیاده روی اربعین در کشور عراق هستند.
اولین همایش مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ری روز چهارشنبه با حضور جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، اسماعیل بیگی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران، شاهچراغی امام جمعه شهرری و جمعی از مسئولان و مردم مومن و خداجوی شهرستان ری در حرم امامزاده عبدالله برگزار شد.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.