آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آیین تجلیل از بانوان ورزشکار کهریزک برگزار شد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک، گردهمآیی بزرگ بانوان ورزشکار شهر کهریزک با هدف تجلیل از بانوان ورزشکار و ترویج فرهنگ ورزش شهروندی در بین تمامی بانوان شهر با مشارکت واحد روابط عمومی، تربیت بدنی و واحد امور بانوان شهرداری کهریزک به اجرا درآمد.

مسئول امور بانوان شهرداری کهریزک در حاشیه برگزاری این همایش ورزشی گفت: مهمترین هدف ما از برگزاری این گردهمآیی بزرگ ورزشی ترویج فرهنگ زندگی سالم با نشاط و با امید در میان قشر بانوان شهر است و خوشبختانه حضور چشمگیر بانوان ورزشکار در این همایش، سرانه برخورداری بانوان را از اماکن ورزشی شهر و رضایتمندی آنان از امکانات و تجهیزات ورزشی را به نمایش گذاشته است.

“شرفی”، در ادامه افزود : بر اساس آمارهای مستند موجود میزان حضور و مشارکت بانوان در بهره مندی از امکانات و تجهیزات ورزشی نسبت به ۴ سال اخیر با بیش از ۷۰ درصد رشد همراه بوده است و تعداد مدال های رنگین بانوان ورزشکار گوی سبقت را از آقایان ورزشکار ربوده است که این امر نشان دهنده حسن توجه مدیریت شهری به ایجاد زیرساخت ها و توسعه امکانات ورزشی ویژه بانوان بوده است.

در ادامه این مراسم با برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی در آیینی باشکوه ازبانوان مدال آور و مربیان نام آور شهر کهریزک با حضور مدیران و اعضای شورای شهر کهریزک، تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.