آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کشف گوشت خرس و گراز وحشی در شهرستان ری صحت ندارد

به گزارش راگانیوز ؛ زهره عبادتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری ، اظهار داشت: امسال هیچ گزارشی مبنی بر کشف گوشت خرس و گراز وحشی در شهرستان ری نداشتیم.وی درخصوص خبری با موضوع کشف گوشت خرس و گراز در شهرری که طی دو روز گذشته در چندین خبرگزاری منتشر شده است، گفت: این خبر مربوط به آبان ماه سال گذشته است و با پیگیری هایی که از اداره دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری انجام دادیم، آنها نیز این خبر را تکذیب کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ری ادامه بیان کرد: اوایل آبان ماه سال گذشته کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست با همکاری اداره دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان مقداری گوشت مشکوک از محل توزیع گوشت قرمز شناسایی و کشف و ضبط کردند و خبر مربوط به آن نیز در سایت اطلاع رسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران منتشر شد.

عبادتی ادامه داد: در سال گشته نیز گوشت خرس نبوده بلکه یک تخته پوست خرس و مقداری گوشت گراز وحشی کشف شده بود که متخلف را شناسایی و به دادگاه معرفی کردیم و این پرونده در دادگاه مفتوح و درحال پیگیری است.

وی تصریح کرد: ما موارد مربوط به حیات وحش و حیوانات وحشی را بررسی می کنیم که امسال هیچ موردی براین اساس به ما گزارش نشده است و رسیدگی به موارد دام اهلی و آلودگی گوشت های حیوانات اهلی مربوط به شبکه بهداشت و درمان و دامپزشکی می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.