آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حریق کارخانه تولید گرانول در جاده قدیم تهران قم مهار شد

به گزارش راگانیوز ؛  وحید فروغی، با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرکز فرماندهی آتش نشانی تهران پس از دریافت خبر حریق در محدوده شهر کهریزک، بلافاصله پیام را به مرکز آتش نشانی کهریزک مخابره کرد و نیروهای آتش نشانی نیزبلافاصله راهی محل حادثه شدند.

فروغی افزود: نیروهای آتش نشانی ایستگاه شماره دو پس از حضور در کارخانه تولید گرانول واقع در خیابان مدنی در نزدیکی جاده قدیم تهران- قم مشاهده کردند که ملکی حدود ۳۵۰۰ متر مربع با سوله ای حدود یک هزار متری با کاربری صنعتی طعمه حریق شده است.

مسئول آتش نشانی کهریزک بیان داشت: نیروهای آتش نشانی ابتدا با شناسایی محل اقدام به قطع سیستم گاز وبرق سوله کردند و سپس عملیات اطفای حریق را درمحل حادثه که کارگاه تولید گرانول بود، آغاز کردند.

وی افزود: گرانول یکی از مواد اولیه تولید مواد پلاستیکی است که با افزایش دمای محیط وسرایت شعله های آتش به آن قابلیت اشتعال دارد به این منظور در حین اجرای عملیات، مواد اولیه تولید شده از محل کانون حریق به خارج از سوله انتقال داده شد تا آتش در مدت زمان کوتاهتری با خسارت اندک تری اطفاء شود.

فروغی علت وقوع حادثه را نقص فنی دستگاه و ایجاد آتش سوزی در قسمت انتهایی دستگاه تولیدی گرانول عنوان کرد و گفت: نیروهای آتش نشانی پس از اجرای عملیات  اطفای حریق در کوتاهترین زمان  با کسب اطمینان از سرشدن کامل محیط با ارائه توصیه های ایمنی به فعالان کار خانه تولید گرانول، محل حادثه را ترک کردند.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.