آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مدیران و کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند

به گزارش راگانیوز ، ابراهیم خدایی رییس سازمان سنجش آموزش کشور، حسین توکلی مشاورعالی و سخنگوی سازمان سنجش آموزش به همراه جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان این نهاد با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با آرمان های والای ایشان، رهبری و شهدا تجدید پیمان کردند.
شرکت کنندگان در این مراسم، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.
مدیران سازمان سنجش کشورهمچنین ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را گرامی داشت.
رییس سازمان سنجش کشور در این آیین در جمع خبرنگاران افزود: امروز عظمت، اقتدار و عزت کشور مدیون روشنفکری امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.
ابراهیم خدایی با بیان اینکه وقوع انقلاب اسلامی در جهان معاصر اعجاز بزرگی بود که حتی دیرباورترین و سرسخت ترین دشمنان این انقلاب را نیز به وادی اعتراف و حیرت کشاند، گفت: نگهبانی و حفظ این اعجاز بزرگ قرن و دستاوردهای انسان ساز آن اهمیتی هم سنگ اصل انقلاب اسلامی داشته و دارد چرا که بدون در نظر گرفتن حفظ دستاوردهای جهانی انقلاب اسلامی اصل اساسی مهم انقلاب نیز در معرض خطر قرار می گیرد.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.