آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

استقلال اجتماعی، یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

به گزارش راگانیوز ؛ بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه۱ شهرری در همایش بزرگ تشکیلاتی یاوران انقلاب که در سالن انور شهرری برگزار شد، ضمن خیرمقدم به حاضرین و تبریک سی و نهمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب؛ حرکت فرهنگی، اجتماعی و استقلال اجتماعی بود.

وی افزود: دانش آموزان امروز با شرکت در گروههای مختلف دانش آموزی به ویژه در تشکیلات پیشتازان می خواهند به استقلال برسند و نشان بدهند که قابلیت ها، توانمندی ها و پتانسیل های بسیار بالایی برای خدمت به خودشان، هم نوعانشان و جامعه دارند.

نصیری بیان کرد: این افراد با حضور و عضویت در تشکیلات دانش آموزی خود را برای یک زندگی و مهارت اجتماعی بزرگ آماده می کنند و همواره نشان می دهند که می توانند جامعه خود را اداره کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه۱ شهرری تصریح کرد: ما باور داریم و تجارب شخصی خودمان نشان داده است که مسئولین آینده هر کشور دانش آموزان فعال و کنشگران اجتماعی هستند که امروز در این گروهها فعالیت دارند و فردا همین اعضا مسئولین بزرگ کشور در رده های مهم خواهند بود که از هم اکنون به آنها تبریک می گویم و امیدوارم به بهترین شکل به کشور خدمت کنند.

مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب در ششمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، هدایت الله جمالی پور فرماندار شهرستان ری، بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه۱ شهرری، حجت الاسلام مسلمی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۲۰ و جمعی دیگر از مسئولان و دانش آموزان دختر ناحیه۱ ری در سالن انور شهرری برگزار شد.

افتاب ری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.