آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ستاد مدیریت بحران شهرستان ری در آماده باش کامل است

به گزارش راگانیوز ، داود تورانی مسئول ستاد مدیریت بحران شهرستان ری، اظهار داشت: اقدامات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه سوری انجام شده و همه بخش های شهرستان در آماده باش کامل هستند.

تورانی از آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۲۰ برای مواجهه با مشکلات احتمالی خبر داد و گفت: تمامی اعضا در سالن بحران ساختمان مرکزی شهرداری مستقر هستند تا در صورت بروز حادثه و اتفاقات غیرمترقبه، سریع وارد عمل شوند.

وی بیان کرد: ساعت 17:30امروز از هر یک از ادارات و سازمانهای آب، برق، مخابرات، آتش نشانی، سپاه، نیروی انتظامی، راهور و … یک نفر به عنوان نماینده در شهرداری منطقه20 مستقر می شوند و آماده دریافت گزارشات همکاران از سطح شهر و انجام اقدامات لازم هستند.

تورانی با بیان اینکه امروز ادارات و مدارس شهرستان طبق دستور استانداری ساعت 14 تعطیل شده اند، اضافه کرد: شهرداری های قیامدشت، باقرشهر، حسن آباد و کهریزک نیز در جلسات مجزا تمهیدات لازم را تدبیر کرده اند و کل شهرستان در آمادگی کامل است.

وی با اشاره به استقرار ایستگاههای اورژانس در میادین اصلی شهر، تصریح کرد: همه ایستگاههای آتش نشانی در حال آماده باش هستند، همه مرخصی ها لغو شده و همه آتش نشانها و ماشینهای آتش نشانی آمادگی کامل برای خدمات رسانی به حوادث احتمالی را دارند و موتورلانس های اورژانس نیز در کنار آمبولانس ها آماده فعالیت هستند.

تورانی ادامه داد: تانکرهای آب فضای سبز نیز در اختیار ایستگاههای آتش نشانی قرار گرفته تا در مواقع ضروری مورد استفاده قرار بگیرد، شاخه های شکسته، لاستیک ها و موارد دیگر جمع آوری شده است و به پمپ بنزین ها تذکر داده ایم که بنزین گالنی نفروشند.

وی با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران اقدامات لازم را برای پیشگیری از حوادث احتمالی انجام داده است، گفت: در زمینه آگاه سازی شهروندان نیز فعالیت های متنوعی صورت گرفته و کارگاه های آموزشی نیز در مدارس و مراکز عمومی برگزار شده است و امیدواریم خانواده ها نکات ایمنی را رعایت کنند.

تورانی بیان کرد: درست است که ما آماده باش هستیم و خطرات احتمالی را گوشزد کرده ایم ولی بخش اعظمی از پیشگیری به فرهنگ مردم مربوط می شود که شهروندان عزیز در شب چهارشنبه سوری به جای کارهای پرخطر بیشتر به رسم های سنتی این مراسم بپردازند.

 

افتاب ری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.