آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

همایش طلایه داران تبلیغ در جنوب تهران برگزار شد

به گزارش راگانیوز ؛ ظهر پنج شنبه و با حضور حجج الاسلام سید علی شاهچراغی، امام جمعه ری، موسوی امام جمعه باقرشهر، علی کنگرلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری، اصلانی رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان ری، مبلغین و ائمه جماعات مساجد در مسجد ارشاد برگزار شد.

دراین همایش که در آستانه ماه مبارک رمضان و با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی و امور مساجد ری برگزارشد، یکی از اساتید دانشگاه طی سخنانی با اشاره به شعار سال گفت: این شعار مطلب جدیدی نیست، بلکه در سیره بزرگان و علما و خود حضرت امام(ره) به وضوح دیده می شود و در این چند سال اخیر نیز مقام معظم رهبری موضوعات اقتصادی را مورد تاکید قرار دادند.

در مردم امید و نشاط ایجاد شود

حجت الاسلام علی اکبری ادامه داد: این شعار در راستای تکمیل روش هایی است، که ما را به استقلال و شکوفایی می رساند.

وی با اشاره به فرهنگ خرید کالای ایرانی گفت: در کشورهای دیگر با روش هایی مردم را به خرید کالای خود ترغیب می کنند، با توجه به این که در آمارهای اقتصادی ما در منطقه جایگاه خوبی داریم و سرشار از منابع مختلف انسانی و علمی و نیروی کار جوان هستیم، می بایست با تبلیغ وترویج آن در رشد سریع مسائل اقتصادی و امنیتی سهیم باشیم.

وی با اشاره به این که نظام اسلامی دراین چهل سال مستقل ترین کشورها بوده است، گفت: ما باید به نقاط مثبت و داشته های مختلف در نیروی انسانی نخبه، منابع مختلف، رشد ۵.۶ درصدی اقتصادی و توسعه صنایع نظامی توجه و در این راستا برای مردم ایجاد امید و نشاط کنیم.

تاثیر سبک زندگی اسلامی در کاهش آسیب های اجتماعی

رییس اداره تبلیغات اسلامی ری نیز در حاشیه این همایش گفت: در ماه مبارک رمضان مبلغین و ائمه جماعات وعاظ شهرستان ری با بیان فیوضات ماه مبارک رمضان و تبیین معارف اسلامی، به ویژه سبک زندگی اسلامی می توانند در کاهش آسیب های اجتماعی مفید باشند.

حجت الاسلام علی کنگرلو افزود: ترویج سبک زندگی اسلامی در تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر خواهد بود.

مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.