آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امنیت مراسم ارتحال امام (ره) با 20 هزار پلیس تامین می شود

سردار حسین رحیمی عصر چهارشنبه در حاشیه جلسه ستاد هماهنگی و امنیتی بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام راحل در حرم مطهر اظهار کرد: نیروی انتظامی با هماهنگی همه دستگاه ها برنامه ریزی جامعی در بحث های امنیتی و ترافیکی حرم مطهر امام خمینی(ره) پیش بینی کرده است.
وی تصریح کرد: پلیس تهران، قرارگاه روح الله را در کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی(ره) فعال کرده است و از یک هفته پیش پلیس پیشگیری و امنیت نیز برنامه های خود را آغاز کرده اند.
وی ادامه داد: علاوه بر فعالیت قرارگاه روح اله، یگان امداد نیز با 2 تیپ وظیفه خدمات رسانی به زائران را برعهده دارند.
سردار رحیمی با بیان اینکه پایگاه های پلیس اطلاعات و امنیت نیز در مکان های مورد نظر مستقر شده اند، گفت: جلسه ای با پلیس استان های همجوار نیز برای هماهنگی های لازم و برقراری امنیت بیشتر برگزار شده است.
وی افزود: راه اندازی پارکینگ های اطراف حرم از دغدغه های ما محسوب می شود که خوشبختانه هماهنگی های لازم در این مورد انجام شده است و تا زمان مراسم ارتحال امام (ره) این مشکل نیز حل خواهد شد.
وی اضافه کرد: نیروی پلیس راهور با استقرار در اطراف حرم و محل برگزاری مراسم وظیفه تسهیل ترافیک و برقراری امنیت مراسم را تا پایان آن بر عهده دارند.
وی گفت: پایگاه های مختلف یک روز قبل از برگزاری مراسم فعال خواهند بود و آمادگی این را داریم تا این مراسم را با امنیت کامل برگزار کنیم.
جلسه ستاد هماهنگی و امنیتی بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام راحل عصر چهارشنبه با حضور نهادهای امنیتی و انتظامی در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.