آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهر ری بیشترین شهید استان تهران را دارد

به گزارش راگانیوز ؛ عبدالله مرتضوی با تبریک هفته دولت گفت: دیدار با خانواده شهدا دولت و کارمند در ١۵ شهرستان استان تهران و دیدار معاونین بنیاد با خانواده شهدا از برنامه های این نهاد در شهرستان های استان تهران است.
وی اظهر کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران ٨٨٠٠ شهید در حوزه استحفاظی خود دارد و بیشترین شهید در شهرری و کمترین در پردیس ثبت شده است.
مرتضوی افزود: طرح سپاس که مد نظر رهبر انقلاب بوده است با جدیت در استان تهران دنبال می شود و در طرح سپاس ٨١ هزار دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان های استان تهران انجام شده است.
او تصریح کرد: ١٢٣٨٠ یادواره شهدا در سطح استان انجام شده و برای تکریم خانواده شهدا مدیران بنیاد به شهرستان ها سفر می کنند و دیگر نیازی به حضور در ساختمان بنیاد مرکز نیست.
رئیس بنیاد شهید شهرستان های استان تهران گفت: کلیه دیون بنیاد به خانواده ایثارگران پرداخت شده است و کلیه بدهکاری به ارگان ها و مراکز درمانی نیز تسویه شده است.
مرتضوی افزود: در نظر سنجی ها و بررسی اداره نظارت بر عملکرد های بنیاد شهید شهرستان ها استان تهران بنیاد شهید شهرستان های شهرری ،اسلامشهر ،ملارد بیشترین رضایتمندی را کسب کردند.
ایثار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.