آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اتوبوسرانی به دانش آموزان شهرری خدمات ویژه ارائه می دهد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، ابوذر ریاضی اظهار داشت: شرکت اتوبوسرانی ۲۰ ایستگاه در نزدیکی مدارس شهرری را به صورت ویژه فعال کرده است.
وی با اشاره به اینکه خط ویژه اتوبوس مدارس با ایستگاه هایی مجزا و مختص دانش آموزان است، عنوان کرد: این سرویس ویژه فقط در ساعت های آغازین و پایانی مدارس در سه نوبت صبح، ظهر و عصر دانش آموزان را جابجا می کند.
ریاضی اظهار داشت: مبداء این اتوبوس ها شهرک مفتح و مقصد آن نیز پایانه مترو شهرری است و در مسیر خود دانش آموزان مدارس میدان معلم، خیابان ورامین، خیابان فداییان اسلام، میدان حضرت عبدالعظیم(ع)، خیابان قم، خیابان مدرسه، خیابان شهید بیات، خیابان ۱۸ دی و شهرک علائین را پوشش می دهد.
وی در ادامه به مجموعه اقدامات مدیریت شهری منطقه ۲۰ در معابر منتهی به مدارس برای ارتقای ایمنی دانش آموزان اشاره کرد و یادآور شد: ایمن سازی و روان سازی ترافیکی محورهای اصلی و منتهی به ۲۴۸ مدرسه طی اجرای طرح استقبال از مهر در شهرری انجام شده است.
معاون شهردار منطقه ۲۰ اضافه کرد: خط کشی بلوک عابر پیاده، نصب علائم افقی و عمودی و تجهیزات ترافیکی، تامین روشنایی ایستگاه های حمل و نقل عمومی و بهسازی و مناسب سازی معابر از جمله این اقدامات است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.