آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع): قرآن و حدیث منابع اصلی معرفت الهی هستند

راگا نیوز-تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با اشاره به جایگاه قرآن و حدیث گفت: قرآن و حدیث منابع اصلی معرفت الهی هستند.

خبرگزاری فارس: قرآن و حدیث منابع اصلی معرفت الهی هستند

به گزارش راگا نیوز، آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری بعد از ظهر امروز در آیین بازگشایی دانشگاه قرآن و حدیث ضمن آرزوی توفیق برای دانشجویان و پرسنل دانشگاه گفت: امیدوارم به لطف خداوند متعال و همت همه عوامل دانشگاه شاهد برکات هرچه بیشتر این مجموعه و موفقیت‌های روزافزون آن باشیم.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) با اشاره به اهمیت و جایگاه قرآن و حدیث در معارف دینی اظهار داشت: قرآن و حدیث منابع اصلی نور و معرفت الهی هستند و باید خداوند را به‌خاطر اینکه شما را در این مسیر قرار داده است، شاکر باشید.

وی اخلاص در اعمال را موجب برکت و رحمت در کارها دانست و عنوان کرد: اخلاص یعنی نیت فرد کاملا الهی باشد و فقط برای جلب رضایت حضرت حق کاری را انجام دهد و همین امر است که رحمت خاصه خداوند را سبب می‌شود.

ری‌شهری تقوا در جوانی را عامل موفقیت و سربلندی در زندگی عنوان کرد و گفت: استفاده مناسب از نیروی جوانی و رعایت تقوای الهی در همه امور بسیار موثر است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) نظم در امور، عدم انجام کارهای بیهوده و سحرخیزی را از دیگر عوامل موفقیت برشمرد و اذعان داشت: از معاشرت‌ها و رفت‌وآمدهایی که سودی برایتان ندارد اجتناب کنید، تا همواره موفق و پیروز باشید.

معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث در ابتدای این مراسم گزارشی از فعالیت‌های این دانشگاه ارائه کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.