آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهرداری کهریزک پیگیر واگذار ارضی ۱۸ هکتاری عبداله آباد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ داریوش خطیر با اعلام این خبر گفت: در راستای مدیریت و صیانت از فضای سبز شهرستان ری چهارمین جلسه ستاد فضای سبز  تشکیل شد و موضوع واگذاری ۱۸ هکتار از اراضی فضای سبز عبدل اباد در این جلسه مطرح و پیگیری شد. شهرداری قریب به ۳ سال است که به دنبال واگذاری این زمین جهت جنگل کاری و توسعه فضای سبز بوده و هست که با استقبال از سوی مسئولان شهرستان واقع شده و کلیه نهادها و ادارات ضمن تایید و تاکید بر تسریع در این واگذاری متاسفانه از سوی اداره متابع طبیعی استان تاکنون اقدامی به انجام نرسیده است .

وی در ادامه افزود: باتوجه به اهمیت و ضرورت تامین منابع آب فضای سبز شهر کهریزک، تملک چاه های آب سطح بوستان ها عنوان شد و مقرر شد که اقدامات لازم دراین خصوص صورت بگیرد.

خطیر با اشاره به اعضای ستاد فضای سبز شهرستان ری گفت: این جلسه با حضور مهندس قهارپور؛ نماینده فضای سبز استانداری تهران و جمعی از نمایندگان شهرداری ها، بخشداری، دهیاری ها، صنایع شهرستان ری برگزار شد و تعدادی از موضوعات درخصوص  حفظ و نگهداری از فضای سبز شهر مورد بررسی و هم اندیشی قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.