آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دشمنان نمی توانند خدشه ای در اراده مردم ایران وارد کنند

راگا نیوز – امام جمعه شهرری با اشاره به حادثه تروریستی اخیر لبنان گفت: ملت ما این حوادث را تجربه کرده اند و دشمنان نخواهند توانست اراده این مردم را خدشه دار کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈعلی شاهچراغیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ری با گرامیداشت هفته بسیج و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان تاکید کرد: بیانات ایشان در جمع بسیجیان بسیار مهم و رهنمود بخش بود و شایسته است که تحلیل های درستی از این فرمایشات برای مردم بشود.

وی با تاکید بر دو اصل اقتدار ملی و مقاومت و پایداری مردم گفت: باید بدانیم که حضور شایسته مردم در عرصه های مختلف باعث اقتدار می شود.

وی تصریح کرد: اگر ما بخواهیم به پیروزی برسیم باید به ولایت چنگ بزنیم و این از تاکیدات خداوند متعال در قرآن کریم است.

حجت الاسلام شاهچراغی با تاکید بر مقاومت در برابر خواسته های دشمنان گفت: خداوند متعال به پیامبر اکرم (ص) سفارش ایستادگی در مقابل دشمنان دین را کرده و ما در دوران انقلاب اسلامی و بعد از آن بخوبی شاهد آن بوده ایم که با مقاومت در برابر دشمنان به پیروزی رسیدیم و تا زنده ایم باید مقاومت کنیم.

وی با اشاره به وجود روحیه و فرهنگ بسیج در کشور گفت: بسیج یک تجربه موفق برای کشور ایران اسلامی است و باید به چشم یک فرهنگ نگاه شود، زیرا این فرهنگ امروز در کشور های دیگر نیز جواب داده و نمونه بارز آن را ما در کشور سوریه شاهد هستیم.

امام جمعه شهرستان ری به مذاکرات اخیر اشاره کرد و گفت: مذاکرات با جدیت در حال ادامه است و این برای مردم ما پیروزی است و تیم مذاکره کننده کشورمان را همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند حمایت می کنیم.

وی به وقایع اخیر در منطقه اشاره کرد و گفت: تکفیریها و وهابی ها، کثیف ترین موجودات در کره زمین هستند که با انفجارهای کور کورانه خود می خواهند به اهداف خود برسند که موفق به این کار نخواهند شد.

وی به حامیان این گروهها خاطرنشان کرد: به زودی ملت سوریه در این جنگ پیروز خواهند شد و آمریکایی ها، سران رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی بداند که بعد از این که سوریه به پیروزی برسد این آتش دامن خود آنها را خواهد گرفت و این گروهها به سراغ خود آنها خواهند رفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.