آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

استانداری تهران آماده ارائه تسهیلات تصفیه فاضلاب است

 

به گزارش راگانیوز ، انوشیروان محسنی بند پی روز سه شنبه در بازدید از محل تصفیه خانه واحدهای صنعتی مستقر در جنوب غرب استان تهران اظهار داشت: مشکلات زیست محیطی از چالش های اصلی استان محسوب می شود و لازم است تا تمامی دستگاه‌ها نسبت به حل این مشکل تلاش کنند.
وی عنوان کرد: بر این اساس به تمام صاحبان صنایع مستقر در جنوب تهران اعلام کرده ایم تا برای ارتقای فرهنگ زیست محیطی نسبت به رسیدگی جدی به وضعیت فاضلاب های واحدهای تولیدی خود اقدام کنند.
محسنی بند پی افزود: باید شرایط استفاده از پساب ها در جنوب تهران بررسی و واکاوی شود تا با تصفیه فاضلاب، منابع آبی واحدهای تولیدی نیز تامین شود.
وی عنوان کرد: امیدواریم با همکاری تمامی دستگاه ها شرایط فاضلاب جنوب پایتخت ساماندهی شود و شاهد کاهش آلاینده های زیست محیطی در این منطقه باشیم.
استاندار تهران در ادامه به مصرف آب تصفیه خانه فاضلاب واوان در بخش کشاورزی و فضای سبز اشاره کرد و گفت: هماهنگی های لازم برای استفاده از آب این تصفیه خانه در بخش کشاورزی و فضای سبز انجام شده است.
وی ادامه داد: با راه اندازی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب واوان، ۲۲۰ لیتر در ثانیه فاضلاب تصفیه می شود که آب بخش زیادی از اراضی کشاورزی و فضای سبز را تامین خواهد کرد.
محسنی اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا فاضلاب بخش های دیگر پایتخت نیز تصفیه و باهزینه مناسب در بخش‌های مورد نظر استفاده مجدد قرار گیرد.
استاندار تهران به همراه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و جمعی از مسئولان محلی و استانی از محل تصفیه خانه واحدهای صنعتی مستقر در جنوب غرب استان تهران برای پیگیری طرح های رفع بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام خمینی (ع) بازدید کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.