آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نشت فاضلاب در شهرری/ پاس کاری مردم توسط مسئولان برای حل مشکل

به گزارش راگانیوز ، حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران در یکصد و سی و پنجمین جلسه شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه ۲۵ فروردین ماه) برگزار شد، با اشاره به وضعیت شبکه فاضلاب ۲ محله عباس‌آباد و بهشتی در شهر ری به اداره آب و فاضلاب تذکر داد و اظهار کرد: برای این دو محله شبکه آب و فاضلاب طراحی شده است، اما به تصفیه خانه وصل نشده‌اند.

وی افزود: سال گذشته به خاطر این وضعیت به رئیس اداره آب و فاضلاب تذکر دادیم که متأسفانه پیگیری مناسبی در این باره انجام نشده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شبکه فاضلاب این دو محله ۴ سال است که در حال اجراست، اما به خاطر نداشتن شیب مناسب تاکنون به تصفیه‌خانه متصل نشده است، تصریح کرد: بر همین اساس ایجاد یک مخزن برای این کار امری ضروری است.

خلیل‌آبادی با اشاره به بازدید‌هایی که از وضعیت شبکه فاضلاب این محلات انجام داده است، گفت: نقشه‌های این طرح تهیه شده است، اما شرکت آب و فاضلاب پاسخ روشنی نمی‌دهد و مسئولان هم برای حل موضوع مردم را به یکدیگر ارجاع می‌دهند.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه این وضعیت موجب فرونشست زمین و نشت فاضلاب‌های شهر ری شده است، افزود: با توجه به اینکه ایجاد شبکه فاضلاب با هدف کمک به بهداشت محیط انجام می‌شود، به اداره فاضلاب تذکر می‌دهم تا اقدامات لازم را برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به مردم، انجام دهد.

باشگاه خبرنگاران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.