آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آئین تجلیل و قدردانی از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ری

به گزارش راگانیوز ، مدیرعامل آبفای منطقه 6 شهرری در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار و قدردانی از تلاش بی منت خبرنگاران ، گفت : فرصت مناسبی است تا در این روز از تلاش اصحاب رسانه و همه خبرنگاران که قدم های بزرگی برای انعکاس اخبار بر می دارند و ما را برای ارتباط بهتر با شهروندان یاری می رسانند تشکر کنیم .

وی در ادامه افزود : شهرستان ری از لحاظ مالی و شرایط آبی نسبت به مناطق دیگر در شرایط مساعدی قرار ندارد و تعدد جمعیت باعث شده است که مشکلات آب در این منطقه به وفور دیده شود اما وجود حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) باعث شده که ما خالصانه برای شهروندان این خطه قدم برداریم .

مهندس کرمی با اشاره به بالا رفتن کیفیت آب باقرشهر ، اظهار داشت : خوشبختانه شرایط آبی باقرشهر بسیار بهتر از قبل شده و به لحاظ کیفیت در حد استاندار بوده که مورد تایید وزارت بهداشت است و مشکل آلودگی در این آب دیده نمی شود .

مدیرعامل آبفای منطقه شهرری با بیان اینکه طعم آب باقرشهر خیلی گوارا نیست ، تصریح کرد : لوله گذاری افزایش کیفیت آب این منطقه آغاز شده است و تلاش داریم تا با تامین منابع و برخی تدابیراز جمله جایگزین کردن آب پالایشگاه تهران با پساب های مناسب برای مصارف صنعتی، آب شرب این منطقه را گوارا کنیم.

لازم به ذکر است ؛ در پایان این مراسم با اهدا لوح و هدیه از خبرنگاران شهرستان ری  قدردانی شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.