آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آبروی ری

به گزارش  راگانیوز ؛ به مناسبت 4 ربیع الثانی ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی عالم و محدث شیعی کانال دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی ) پوستری از سخنان رهبرانقلاب اسلامی در مورد این محدث فرزانه منتشر کرده است .
مقام معظم رهبری می فرماید : جناب عبدالعظیم حقاً و انصافاً به ری و به تاریخ ری آبرو داد و حق عظیمی به گردن همه‌ی تهرانیها و اهل ری دارد.

آبروی ری

دیروز به مناسبت میلاد این بزرگوار مراسم ویژه ای در حرم ایشان برگزارشد . آئين هم خواني خدام آستان مقدس حضرت عبدالعظيم (ع) از جمله این مراسم بود .

آبروی ری

گل آرايي با نام مبارك ” يا سيدالكريم ” زینت بخش صحن اصلی حرم بود .

آبروی ری

عبدالعظیم حسنی (۱۷۳-۲۵۲ ق) مشهور به شاه عبدالعظیم و سیدالکریم از عالمان سادات حسنی و از راویان حدیث که ۴ ربیع‌الثانی سال ۱۷۳ق متولد شد. نسب او با چهار واسطه به امام حسن مجتبی(ع) می‌رسد. او را مردی با تقوا، معروف به امانت داری، صداقت در گفتار، عالم به امور دین، قائل به اصول دین شیعه ومحدث دانسته‌اند.

حضرت عبدالعظیم که سه امام را درک کرده است.روایات بسیاری از آن بزرگوارنان و دیگر ائمه به یادگار گذاشته است.پيام محبت آميز امام رضا عليه السلام به دوستان و يارانشان در نامه اي به حضرت عبدالعظيم حسني (ع) به صورت اینفوگرافی منتشر شده است .

آبروی ری
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.