آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آب‌های آلوده روان؛ معضل جدی شهرری/ آب منطقه‌ای و وزارت نیرو دستور رئیس‌جمهور را اجرایی کنند

به گزارش راگانیوز ؛ هدایت‌الله جمالی‌پور  اظهار کرد: پروژه‌های مهمی را در سال ۹۶ متناسب با معضلات شهرستان در دستور کار داریم؛ اجرای پروژه‌های بهداشت و درمان، آب و راه‌های روستایی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در شهرستان ری است.

وی با تأکید بر اینکه آب‌های آلوده روان مهم‌ترین معضل شهرستان ری است، تصریح کرد: آب‌های آلوده روان، محیط‌زیست و سلامت مردم را تهدید می‌کند و زندگی سالم را در این منطقه به خطر انداخته است.

جمالی‌پور با اشاره به اینکه سرچشمه آب‌های آلوده روان در شهرری، تهران است، اضافه کرد: متأسفانه این بی‌توجهی‌ها گرفتاری‌های زیادی را در شهرری ایجاد کرده است.

فرماندار شهرستان ری با بیان اینکه رئیس‌جمهور دستور رفع معضل آب‌های آلوده روان در شهرستان ری را صادر کرده‌ است، تصریح کرد: آب منطقه‌ای و وزارت نیرو باید این دستور اجرایی رئیس‌جمهور را با محوریت ایجاد تصفیه‌خانه برای تصفیه این آب‌های آلوده اجرا کنند.

معاون استاندار تهران با تأکید بر اینکه ادغام مدیریت شهری شه ری با شهر تهران گرفتاری‌های اداری متعددی ایجاد کرده است، اضافه کرد: این امر نظام توسعه‌ای شهرری را با چالش مواجه و سردرگمی برای مردم ایجاد کرده است.

جمالی‌پور با اشاره به اینکه دولت، وزارت کشور و شورای اسلامی شهرری در دوره پنجم این مشکل را باید برطرف سازند، تصریح کرد: لازم است بتوانیم در بحث توسعه‌ای عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ستاد خدمات سفر شهرستان ری همانند ایام نوروز در فصل تابستان هم فعال است، اضافه کرد: خدمات و تسهیلات مناسبی برای مسافران ایجاد کرده است.

فرماندار شهرستان ری با تأکید بر اینکه شهرری در تابستان در مسیر سفرهای تابستانی مردم به‌ویژه از سمت جنوب به شمال کشور و شهر تهران قرار دارد، اظهار کرد: پیش‌بینی لازم در ابعاد مختلف برای ارائه خدمات به مردم انجام شده است.

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.