آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آتش؛ علوفه تر و خشک را با هم سوزاند

خبرگزاری فارس: آتش؛ علوفه تر و خشک را با هم سوزاند

به گزارش  راگانیوز ، بر آتش سوزی در یک انبار علوفه به ایستگاه شماره 2 آتش نشانی کهریزک اعلام شد که در کوتاه‌ترین زمان، نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حاضر شدند.

سرپرست آتش‌نشانی کهریزک در تکمیل این خبر اظهار داشت: بنا به شواهد، حریق در یک انبار علوفه که واقع در ضلع شرقی دامداری رخ داده بود، نیروهای آتش نشانی بلافاصله اقدام به اطفای حریق و به کار بستن تدابیر لازم جهت جلوگیری از انتشار آتش به سایر بخش‌های دامداری کردند.

وحید فروغی با اشاره به علت وقوع حادثه گفت: عدم نصب فیوز مینیاتوری در انبار دلیل اصلی این حادثه بود در روز حادثه، استفاده بیش از حد مجاز از برق باعث نوسان برق و داغ شدن روکش‌های سیم شده بود که این فرایند منجر به سرایت جرقه‌های آتش به علوفه‌ها و سپس آتش‌سوزی در انبار شده بود.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حضور یافته و به خوبی از انجام عملیات برآمدند اما با توجه به وجود علوفه خشک انبار شده در انبار که مستعد آتش سوزی بود، بخشی از انبار علوفه در کام آتش سوخت که در این حادثه بی‌احتیاطی و بی‌توجهی صاحبان دامداری به رعایت اصول ایمنی را می‌توان دلیلی اصلی وقوع حادثه برشمرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.