آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آسایشگاه خیریه کهریزک همتا ندارد

خبرگزاری فارس: آسایشگاه خیریه کهریزک همتا ندارد

به گزارش راگانیوز ، کن جی ناکانیشی گزارشگر روزنامه یومیوری ژاپن ظهر امروز با حضور آسایشگاه خیریه کهریزک، گزارش جامعی از زندگی سالمندان و معلولان برای روزنامه متبوع خود ارسال کرد.

وی همچنین در نشست ویژه‌ای با مدیران آسایشگاه، با دریافت اطلاعات گوناگون به تبادل نظر با مدیران پرداخت.

ناکانیشی مقایسه کهریزک با مراکز نگهداری در ژاپن و سایر کشورها را قابل بررسی برنشمارد و معتقد بود شرایط حاکم در کهریزک به‌گونه‌ای است که چه در بعد وسعت و چه در تعداد سرویس گیرندگان نمونه مشابهی ندارد.

وی همچنین انواع خدمات در حال ارائه در کهریزک را مصداق بارز نوع‌دوستی دانست که فقط از عواطف انسان‌های پاک ساخته است و کسانی که در خدمت سالمندان و معلولان نیازمند هستند را انسان‌هایی با روح بزرگ و متعالی نامید.

از نکات برجسته‌ای که پر تیراژترین روزنامه جهان به‌دنبال بدست آوردن پاسخی قانع کننده برای آن بود، تأثیرات تحریم‌های بین‌المللی بر کمک‌های مردمی به مجموعه بود که این پاسخ را اینگونه عنوان کرد: تحریم‌های بین‌المللی هرگز نتوانسته است ذره‌ای تأثیر در سخاوتمندی مردم داشته باشد. آنچه بیش از پیش مسئولان و دست‌اندرکاران کهریزک را با چالش جدی روبه‌رو کرده است، گرانی لجام گسیخته کالا و خدماتی است که باید برای ادامه زندگی این جمع بزرگ فراهم کرد که امید است با تدابیر انجام شده این مهم نیز به زودی برطرف شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.