آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آستان عبدالعظیم(ع) در جهت ایجاد آرامش کوتاهی نمی کند

به گزارش راگانیوز به نقل از ایرنا، عباس سلیمی در نامه ای خطاب به ایرنا گفت: مطلب منتشره در آن رسانه پیرامون گودبرداری غیراصولی، بی دلیل بوده و دست گذاری بر مبانی عاطفی و احساسی مخاطب است.
وی ادامه داد: این مطلب در حالی منتشر می شود که آستان مقدس به دلائل متعدد در حوزه حساسیت های امنیتی، سعی وافر خود را در راستای ایجاد هماهنگی و عدم ایجاد هر گونه اخلال در نظم سازمانی خود و عدم مواجهه با کوچکترین چالش های پیش رو، همواره در یک فضای کار گروهی مبادرت به تصمیمات مدیریتی و حضور قدرتمندانه و مدبرانه در مواجهه با هرگونه بی نظمی می نماید.
سلیمی ادامه داد: در حوزه خدمات رسانی به زائرین نیز آستان مقدس اقدام به ساخت و تاسیس زائرسرا در منطقه بنابر صلاحدید کارشناسان فنی آستان مقدس و شهرداری منطقه و ایجاب ضرورت و احساس کمبود در خصوص این پروژه در شهرستان ری و اطراف آن یعنی زائرسرای مجهز و کامل و منطبق با استانداردهای روز صورت گرفته است.
سلیمی با بیان اینکه نگارنده مطلب انتقادی فاقد سعه صدر و حفظ حریم بی طرفی است و قصد تهییج افکار عمومی را داشته است افزود: صرف نظر از قوانین حقوقی و عمومی و مسائل فنی مربوط به موضوع، آستان مقدس به طور جدی مبادرت به تنظیم جوابیه رسمی به مراکز و ارگان های ذیربط نموده و خواهد نمود.
ایرنا چندی پیش در پی نگرانی برخی هموطنان ساکن اطراف حرم حضرت عبدالعظیم(ع) گزارشی را با عنوان «زندگی با احساس سقوط و آوار» منتشر کرد.
در این گزارش به دغدغه جمعی از ساکنان اطراف زائرسرا و پارکینگ درحال ساخت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از جمله ساکنان کوچه شهید چاهه و پرتو پرداخت که با نگرانی از گودبرداری غیر اصولی این طرح، بشدت نسبت به ایمنی محل سکونت خود احساس خطر می کنند.
در این گزارش اظهاراتی از ساکنان خانه های اطراف این زائرسرای گودبرداری شده، کارشناسان عمران و سازه و مسوولان مدیریت شهری از جمله فرماندار ویژه شهرری، معاون عمرانی فرمانداری شهرری و شهردار منطقه 20 که مشکلات فنی و عمرانی و کوتاهی های این گودبرداری و نحوه ساخت این سازه را تایید نموده اند آورده شده است.
نگارنده این گزارش همچنین برای کسب نظرات، دیدگاه ها و دفاعیه مسوولان عمرانی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از جمله مدیر طرح های عمرانی حرم و خلج معاون وی مراجعه کرد که پیگیری های تلفنی و حضوری وی بی نتیجه ماند و برخی مسوولان این حرم در اظهاراتی عجیب، رسانه ای شدن مشکلات و مخاطرات این طرح را باعث پیچیده تر شدن کلاف آن ذکر کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.