آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آشیانه جدید ایستگاه شماره 2 آتش‌نشانی کهریزک رونمایی شد

خبرگزاری فارس: آشیانه جدید ایستگاه شماره 2 آتش‌نشانی کهریزک رونمایی شد

به گزارش راگانیوز  به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری کهریزک، وحید فروغی اظهار داشت: آشیانه آتش‌نشانی کهریزک با حضورشهردار و اعضای شورای شهر کهریزک افتتاح شد.

وی با اشاره به این خبر گفت: در نیمه دوم سال گذشته با مساعدت شهردار، یک دستگاه اسکانیا 32 هزار لیتری به مبلغ 5 میلیارد ریال در راستای تجهیز و به روز رسانی امکانات آتش نشانی خریداری شد که برای استقرار این دستگاه، آشیانه جدیدی به‌مساحت 200 متر مربع از سوی واحد فنی و عمران شهرداری احداث شد که هم‌اکنون این پروژه آماده بهره‌برداری شده است.

شهردار کهریزک افزود: در این مراسم شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر کهریزک از بخش‌های مختلف ایستگاه شماره 2، انباری تازه احداثی ایستگاه و پروژه در حال ساخت واحد اپراتوری نیز بازدید کردند.

جذب نبروهای جدید در آتش‌نشانی کهریزک

با توجه به ضرورت افزایش نیروهای آتش‌نشانی بنا دستور شهردار و موافقت اعضای شورا هشت نفر نیروی جدید دعوت به همکاری در آتش‌نشانی شدند.

سرپرست آتش‌نشانی کهریزک در تکمیل این خبر گفت: پس از جذب نیروهای جدید، دوره‌های آموزشی تئوری و عملی برای اعضای تازه وارد برگزار شد که پس از موفقیت در آزمون‌های امداد و نجات و بحران، فعالیت این اعضا از امروز با حضور مدیران شهر به طور رسمی آغاز شد.

وحید فروغی در پایان گفت: ایستگاه آتش نشانی کهریزک با توجه به امکانات و تجهیزات مناسب و موفقیت های چشمگیر نیروها در عملیات‌های اطفای حریق و حوادث به‌عنوان یکی از آتش‌نشانی‌های نمونه استان تهران انتخاب شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.