آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آغازعملیات احداث زیر گذر پل امام رضا(ع) ورامین

حسین کاغذلو ظهر پنج شنبه در حاشیه اجرای پروژه زیر گذر پل امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران گفت: خط راه آهن سراسری تهران – مشهد و خطوط ریلی قطار شهری تهران- ورامین- گرمسار به دلیل عبور از میان شهر و منطقه مسکونی ، با خیابان های اصلی شهر تقاطع ایجاد کرده که به منظور رفع مشکل تردد ، دو پل روگذر امام رضا(ع) و زیرگذر ۱۵ خرداد با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان توسط دولت اجرا شد.

کاغذلو اظهار داشت: با اجرای این ۲پروژه مهم ، تردد شهروندان بین خطوط راه آهن با مشکل مواجه شده بود و آن ها مجبور بودند که برای رسیدن به مناطق دیگر ، از روی ریل ها عبور کنند که این کار خطراتی را با خود به همراه داشت.

وی افزود : پس از برگزاری جلسه مشترک با مدیرعامل شرکت راه آهن و حضور مسئولان راه آهن استان تهران در شهرستان ورامین ، مشکلات موجود در دو پروژه پل امام رضا(ع) و زیرگذر ۱۵ خرداد مطرح گردید و دستورات لازم برای آغاز عملیات زیرگذر ویژه تردد عابران پیاده از خطوط راه آهن صادر شد.

فرماندار ورامین بیان داشت: با توجه به تردد ده ها قطار از خطوط سراسری تهران – مشهد و همچنین قطار شهری ، مجوز عملیات احداث زیرگذر با بسته شدن دو خط راه آهن امروز صادر شد تا یک بخش از زیرگذر با تعبیه باکس های بتونی امروز و بخش دیگر فردا تکمیل شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.