آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آغاز جشن رمضان کمیته امداد در قرچک/۴۶۵۰ خانواده تحت پوشش هستند

به گزارش راگانیوز ، محمد رضا غضنفری اظهار داشت: کمیته امداد قرچک بالغ بر ۲۱۵۰ خانواده تحت پوشش ثابت و ۲۵۰۰ خانواده به صورت غیر ثابت از حمایت ها و خدمات کمیته امداد بهره مند می شوند.

غضنفری اظهار داشت: یکی از برنامه های چند سال اخیر کمیته امداد برگزاری برنامه جشن رمضان بوده است که در این برنامه چند هدف موضوع دنبال می شود.

وی گفت: نکته نظری که در بحث جشن رمضان مطرح می شود ترویج فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری است و نکته ای که همیشه دغدغه ما بوده این است که بتوانیم کمک کردن و دست گیری از فقرا و نیازمندان را  به نسل آینده و جوان تر ها آموزش دهیم.

خودباوری، اشتغال و خوداتکایی خانواده های نیازمند هدف اصلی کمیته امداد

غضنفری ادامه داد: به تصویر کشیدن خدمات و اقدامات کمیته امداد در مبحث اشتغال و خودکفایی موضوع دیگری است که کمیته امداد قرچک در جشن رمضان دنبال می کند و می دانید یکی از خدمات بارز و اهداف اصلی کمیته امداد موضوع خود باوری، اشتغال و خود اتکایی خانواده های نیازمند است.

رییس کمیته امداد قرچک افزود: جشن رمضان از امروز به مدت ۵ شب در پارک ولایت قرچک برگزار خواهد شد.

وی گفت: در جشن رمضان غرفه هایی را به صورت بازارچه تحت عنوان دستاوردهای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد مهیا شده است، لوازم و محصولات مددجویان در معرض دید و فروش قرار می گیرد امید داریم که انشالله در این فرصت چند روزه عایده ای برای این عزیزان را داشته باشد.

حل مشکلات مددجویان کمیته امداد نیاز به کمک خیرین دارد

غضنفری بیان کرد: نکته بعدی برآورده کردن نیازهای ویژه و خاص محرومین با مشارکت دادن مردم است که در هر صورت گرفتاری و مشکلاتی که مددجویان تحت پوشش کمیته امداد دارند تنها با حمایت های کمیته امداد قابل رفع نبوده و معمولا با برگزاری مناسبت ها و برنامه های مختلف با مشارکت دادن مردم و خیرین رفع مشکل مدد جویان را در دستور کار قرار می دهیم.

وی ادامه داد: هزینه هایی که کمیته امداد امام خمینی(ره) در رفع نیازهای محرومین انجام می دهد از چند منبع تامین می شود.

رییس کمیته امداد قرچک گفت: بخشی از اعتبارات دولتی است و بخشی عنایات و صدقات مردمی است که از طریق صندوق صدقات کمیته امداد جمع آوری می شود و بخشی از آن نیز توسط مردم خیر و نیکوکار به کمیته امداد ارایه می شود که جای تشکر و قدردانی دارد.

آغاز برنامه ها از ساعت ۲۱:۳۰

وی بیان داشت: جشن رمضان فرصتی است برای حضور خیرین، حامیان و مردم نوع دوست عزیز تا بتوانیم در کنار یکدیگر به خواست مددجویانی که مشکل وِیژه دارند ورود پیدا کنیم؛ و در هر صورت کمک کنند تا بخش عمده ای از مشکلات، مسایل و گرفتاری های خاص بعضی از مددجویان شهرستان مرتفع شود.

غضنفری ادامه داد: ورود و حضور در جشن رمضان برای عموم آزاد است و استدعا دارم مردم، مسئولین و خیرین در این برنامه شرکت کنند.

این مسئول گفت: جشن رمضان بعد از افطار از ساعت ۲۱:۳۰ با برنامه های شاد برگزار می شود و سعی کردیم فضا را طوری مهیا کنیم که مورد نظر و توجه مردم به خصوص جوانان واقع شود که انشالله با حضورشان این جشن را پر رنگ کنند و کمک حال کمیته امداد در رفع گرفتاری های مردم باشند.

مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.