آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آغاز دومین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه

خبرگزاری فارس: آغاز دومین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه

به گزارش راگانیوز ، دومین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه از یازدهم آبان با شرکت ۳۲ تیم در فرهنگسرای رسانه تهران آغاز شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته، تیم بسیج رسانه استان تهران با تیم برنامه ۹۰ به رقابت می‌پردازد.

مصطفی هدایی، رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران با اعلام این خبر گفت: در این دوره از مسابقات که به همت سازمان بسیج رسانه و شهرداری تهران برگزار می‌شود، ۳۲ تیم از خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، مطبوعات و رسانه ملی حضور دارند که تیم بسیج رسانه استان تهران نیز برای نخستین بار در این مسابقات حاضر می‌شود.

وی گفت: قرعه‌کشی این مسابقات با حضور نمایندگان تیم‌های شرکت کننده در فرهنگسرای رسانه برگزار و تیم‌ها در هشت گروه چهار تیمی به رقابت می‌پردازند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران افزود: هفته نخست این رقابت‌ها یازدهم و دوازدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود که در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته اصحاب رسانه استان تهران به مصاف یاران عادل فردوسی‌پور در برنامه نود می‌روند.

هدایی در پایان خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسا، خبرگزاری ایلنا، خبرگزاری ایسنا، خبرگزاری بسیج، روزنامه ایران، همشهری محله، پایگاه خبری قدس، خبرگزاری دفاع مقدس و خبرگزاری پانا از جمله تیم‌های مطرح شرکت کننده در این دوره از مسابقات هستند.

به گزارش فارس، علاقه‌مندان برای تماشای این دوره از مسابقات می‌توانند از ساعت ۱۹ تا ۲۳ به فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، میدان قبا مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.