آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آغاز طرح جهادی استقبال از بهار در شهر کهریزک

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ «رامین عربی» با اشاره به این خبر گفت: هرساله پس از پایان فصل سرما و در پیش بودن فصل بهار و نوروز، طرح استقبال از بهار در همه حوزه های مدیریت شهری به اجرا در می آید تا در یک طرح جهادی و فراگیر ، فضای دیداری شهر زیبا سازی و مشکلات خدماتی، نظافتی و عمرانی شهر برطرف شود.

وی افزود: شهر کهریزک یکی از مسیرهای پر تردد مسافران نوروزی است و بسیاری از مسافران استان های جنوبی  کشور در زمان ورود یا خروج از شهر گذرشان به شهر کهریزک می افتد به همین منظور علاوه بر زیبا سازی و بهسازی فضاهای سبز بوستان های محلی، گل آرایی میادین ورودی شهر، زیبا سازی بلوارهای اصلی و پر تردد، نصب پرچم های رنگی بر فراز پل ها، جمع آوری زباله ها و نخاله های ساختمانی از حاشیه جاده ها، شستشو و نظافت المان های شهری، رفع مشکلات عمرانی محلات و…. در قالب طرح استقبال از بهار در دستور کار هریک از واحدهای زیباسازی، عمران، ترافیک، خدمات شهری و فضای سبز قرار گرفته است.

شهردار کهریزک در تکمیل این خبر گفت: فعالیت های زیرساختی طرح استقبال از بهار در قالب کاشت درختان، رفع معضلات ترافیکی و عمرانی از ابتدای اسفند ماه تا نیمه این ماه به اجرا در می آید و اقدامات زیباسازی و شستشو و رفت و روب شهر در  نیمه دوم اسفند ماه اجرا می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.