آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آغاز طرح طرح تذکر لسانی در شهرری

 طرح تذکر لسانی در شهرری آغاز شد 

راگا نیوز:  ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ری برنامه های خود را در ارتباط با تذکر لسانی در منطقه را اعلام کرد

راگا نیوز:آغاز طرح  طرح تذکر لسانی در شهرری

به گزارش راگا نیوز به نقل از فارس، ساعاتی پیش جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ری، با حضور حجت‌الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری، امیرحسین باقرنژاد فرماندار و سایر مسئولان برگزار شد.

امام جمعه شهرری طی سخنانی در این نشست با تاکید بر انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: اگر می‌خواهیم در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر موفق باشیم باید ابتدا خودمان را اصلاح کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی شهدا را آمران امر به معروف دانست و عنوان کرد: شهدا با الگو‌گیری از امام حسین (ع) که آمر به معروف واقعی بود، توانستند به این مهم دست یابند و ما نیز باید با درس گرفتن از اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و غیور مردان ایران اسلامی در این مهم موفق باشیم.

‌شاهچراغی با اشاره به فرمایشات حضرت علی (ع) خاطرنشان کرد: ‌اگر این دو فریضه انجام شود مابقی فرایض انجام خواهند شد، فلسفه قیام حضرت اباعبدالله (ع) امر به معروف و نهی از منکر بود و متاسفانه در حال حاضر مظلوم‌ترین احکام الهی این دو فریضه هستند.

فرماندار شهرستان ری نیز در ادامه با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر بیان داشت: باید با تمام توان بر احیای امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنیم.

امیرحسین باقرنژاد تاکید کرد: همه مسئول هستند که برای ارزش‌ها بجنگند، چراکه اگر امروز از انقلاب و اسلام پاسداری نشود، فردای روشنی در انتظارمان نیست. 

در این نشست بر توسعه شوراهای امر به معروف در ادارات و در همه معاونت‌ها، اجرای طرح یادآوران، اجرای تذکر لسانی توسط هیئت‌های مذهبی و مردمی تاکید شد.

برگزاری جلسات اخلاق مدیران، توسعه طرح عیون خودرویی، تشکیل دفاتر حمایت از آمران به معروف، نظرسنجی طرح تذکر لسانی و … نیز از جمله برنامه‌های طرح تذکر لسانی و ستاد احیای امر به معروف شهرستان ری است که در سال جاری اجرایی می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.