آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آغاز کاشت ۵۰ هزار نهال مثمر و غیر مثمر در جنوب تهران

 

به گزارش راگانیوز، مهرداد زنگنه فر گفت: در راستای فعالیتهای طرح استقبال از بهار ۵۰ هزار نهال از انواع میوه های خرمالو، گردو، زیتون و نیز نهال های غیر مثمر شامل زبان گنجشک، توت و زیتون تلخ در سطح بوستانها، لچکی ها و معابر منطقه کاشته می شود.
وی افزود: شهروندان منطقه نیز می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۳۷و ثبت درخواست کاشت نهال، نوع نهال خود را انتخاب کنند تا در اسرع وقت نسبت به کاشت نهال در باغچه منازل آنها اقدام شود.
زنگنه فر همچنین به فعالیت توسعه و کاشت فضای سبز در میدان شهریار اشاره و بیان کرد: این فعالیت در قالب آبرسانی و کاشت درخت و درختچه در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر انجام می شود.
معاون شهردار منطقه ادامه داد: در راستای کمک به تلطیف هوای شهر تهران فعالیت کاشت فضای سبز در تقاطع آزادگان و شهید کاظمی لوپ شمال غربی به اتمام رسید. طی این فعالیت ۱۵۰۰ متر فضای سبز شامل درخت، درختچه، چمن و نشاء کاشته شد.
وی گفت: در رمپ جنوب شرقی بزرگراه آزادگان تقاطع شهید کاظمی نیز فعالیت کاشت فضای سبز به مساحت ۱۰۰۰ متر صورت گرفت.
م‍ن‍طق‍ه‌ ۱۹ ش‍‍ه‍رد‌ار‌ی‌ ت‍‍ه‍ر‌ان‌ ب‍‍ا ۸۹٫۱۹ ک‍ی‍ل‍وم‍ت‍ر م‍رب‍‍ع‌ وسعت، در ج‍ن‍وب‌ ش‍‍ه‍ر ت‍‍ه‍ر‌ان‌ و‌اق‍‍ع‌ ش‍ده‌ ‌اس‍ت‌ و از شمال به اتوبان جوانه، از جنوب به اتوبان آزادگان، از شرق به اتوبان نواب، خیابان بهمنیار و از غرب به اتوبان آیت الله سعیدی محدود می‌شود.
این منطقه از بافتی قدیمی برخوردار است و شامل محله‌های متعددی از جمله خانی آباد نو، شهرک شریعتی، عبدل آباد، نعمت آباد، صالح آباد، دولتخواه، شهرک احمدیه و شهرک بخارائی می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.