آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آماده باش دستگاه‌های خدمت‌رسان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش راگانیوز ، داود تورانی  ضمن تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)، گفت: از جمله تمهیدات اندیشیده شده برای روان سازی ترافیک و کنترل وضعیتت محورهای منتهی شده به حرم عبدالعظیم (ع) در این ایام است. چون در این روزها عمده مراسم ها استان تهران در این مکان مقدس برگزار می‌شود.

تورانی با اشاره بر آماده باش ۲۴ ساعته دستگاه امنیتی و خدمات‌رسان در شهرستان ری، افزود: تمامی ادارات اعم از هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی و… در روزهای تاسوعا، عاشورایی  حسینی تا شب شام غریبان مشغول به فعالیت خواهند بود.

رییس ستاد مدیریت بحران و کنترل ترافیک ری افزود: بیمارستان‌های هفتم تیر، فیروزآبادی و فاطمه زهرا(س) دولت آباد آمادگی کامل دارند.  اگر فردی در این مراسم دچار آسیب شود مصوب شده است بدون هیچ هزینه ای تحت درمان قرار گیرد.

وی بیان داشت : مصوبات کار گروه در معاونت سیاسی تاکید بر برگزاری مراسم بدور از هر خطری شد. به همین سبب در ۴ ضلع حرم عبدالعظیم (ع) اورژانس و ۳ سمت شمالی، غربی وو شرقی آن نیز آتش نشانی مستقر شده است. همچنین نیروهای هلال احمر بطور شناور در بین مردم مشغول به خدمت‌رسانی خواهند بود تا از هرگونه خطری جلوگیری شود.

تورانی با توجه به گستره امنیت در ۵ بخش ری، گفت: در بخش های قلعه نو، خاوران، فشافویه، و کهریزک شهرداری ها بعنوان مدیریت بحران بخش خود جلسات تخصصی در این زمینه داشتند تا وظیفه ی خود را در ایجاد امنیت در این ایام به نحو احسنت انجام دهند.

رییس ستاد مدیریت بحران و کنترل ترافیک ری یادآور شد: طرح تابستانی در جاده تهران- قم مدت ها آغاز شده است و ۲ اورژانس و آتش نشانی در ورودی تهران مستقر هستند تا مسافران سفری راحتی داشته باشند.

وی در پایان اظهار کرد: دستگاه های خدمات رسان مانند اداره برق،کنترل روشنایی در این روزها را با دقت ویژه ای مانند گذشته بعهده دارد و همین طور بازرسان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان وظیفه نظارت بر تانکرهای آب موقتی و یا حتی خوراکی های توزیع شده در موکب‌ها را عهده دار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.