آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آمادگی شهرداری باقرشهر در جهت برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف در مدارس

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ قربانی با اعلام این خبر گفت : واحد ۱۳۷ ، آتش نشانی ، حوادث ، حمل و نقل و ترافیک و فضای سبز آمادگی برگزاری برنامه های متنوع در مدارس باقرشهر را دارند .

مسئول آموزش شهروندی شهرداری باقرشهر افزود : چندین سامانه از جمله آموزش مرگ خاموش ، مشاوره خانواده ، سبک زندگی و تعالیم اسلامی در شهرداری باقرشهر داریم که می توانند آموزش های لازم را مدارس و سایر اماکن آموزش دهند .

وی با اشاره به اینکه مدیران مدارس باید درخواست خود را به شهرداری باقرشهر اعلام نمایند ، تصریح کرد : از این پس مدارس درخواست خود را در قالب یک نامه به واحد آموزش شهروندی باقرشهر ارسال می کنند تا پس از برنامه ریزی های لازم با هماهنگی واحدهای مورد نظر به مدارس اعزام شوند .

قربانی در ادامه یادآور شد : تاکنون باشگاه صالحین به واحد آموزش شهروندی در راستای اموزش نامه ارسال کرده تا واحد مورد نظر در جهت برپایی کارگاه آموزشی به آنجا فرستاده شوند .

مسئول آموزش شهروندی در پایان گفت : در ساختمان های تجاری و مسکونی نیز کارگاه های آموزشی با کارشناس مربوطه برگزار خواهد شد که از ماه آینده این برنامه اجرایی می شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.