آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آمادگی کامل راهداران شهرستان ری در برابر برف و باران

به گزارش راگانیوز ؛ فرشاد اسکندری  اظهار داشت: راهداران شهرستان ری در راستای انجام عملیات برف روبی و بازگشایی راه ها در آمادگی کامل به سر می برند.
وی یادآور شد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری با تمامی ظرفیت و توانایی نیروهای خود آماده انجام عملیات برف روبی و یخ زدایی در راه های ارتباطی این شهرستان می باشند.
اسکندری به اسکان مسافران در برف مانده در ایستگاه های راهداری اشاره کرد و افزود:ایستگاه های حسن آباد، واوان و نعلبندان آمادگی اسکان مسافران در برف مانده را دارد و به آنها خدمات رسانی می کند.
وی تاکید کرد: با توجه به حجم بارش ها، برودت شدید هوا و کاهش دما در ایام زمستان ، شهروندان از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت انجام سفر زنجیر چرخ ، پتو و بسته غذایی به همراه داشته باشند.
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری گفت: رانندگان نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی ، بخاری و سیستم ترمز خودرو اطمینان حاصل کرده و بعد اقدام به مسافرت در فصل زمستان کنند.
وی اضافه کرد: اگر چه راهداران در آمادگی کامل به سر می برند و با نمک پاشی و برف روبی از مسدود شدن جاده ها جلوگیری می کنند اما مسافران هم وسایل و تجهیزات مورد نیاز را با خود همراه داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.