آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آموزش خط سفید به بیش از 20 هزار دانش‌آموز منطقه 20

خبرگزاری فارس: آموزش خط سفید به بیش از 20 هزار دانش‌آموز منطقه 20

به گزارش راگانیوز ، برومند نامداری ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان منطقه 20 اظهار داشت: در راستای اجرای طرح آسمان آبی، زمین پاک و خط سفید، 21 هزار دانش‌آموز در 120 مدرسه این منطقه جنوبی از ابتدای سال تاکنون آموزش مبانی ترافیکی دیده‌اند و همچنان این روند آموزشی تا پایان سال ادامه دارد.

وی افزود: این آموزش‌های شهروندی با همکاری پلیس راهور و مشارکت آموزش و پرورش در مراکز آموزشی و همچنین بوستان ترافیک در حال اجراست.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 20 ارتقای فرهنگ اجتماعی و انضباط ترافیکی را از مهم‌ترین اهداف طرح خط سفید برشمرد و گفت: هدایت خودروها به حرکت بین خطوط، رعایت حقوق عابران و هدایت عابران به عبور از گذرگاه عابرپیاده از مهم‌ترین مواردی است که در آموزش‌های خط سفید ارائه می‌شود.

نامداری ادامه داد: به منظور تاثیرپذیری بیشتر دانش‌آموزان، آموزش خط سفید همراه با توزیع بسته‌های فرهنگی و بهره‌گیری از نمایش‌های هنری است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه بوستان آموزشی ترافیک از دیگر امکانات آموزشی است که شهروندان و مراکز آموزشی علاقمند می‌توانند به‌صورت رایگان از این فضای آموزشی بهره‌مند شوند، یادآور شد: متقاضیان این امر می‌توانند به سراهای محله نواحی هفت‌گانه مراجعه کنند و یا با شماره 55903344 تماس بگیرند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.