آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آیت الله ری شهری:ری نیازمند ستاد مدیریت بحران خاص است

به گزارش  راگانیوز ؛ آیت الله محمد محمدی ری‌شهری ظهر امروز در دیدار با فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان ری اظهار داشت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون سختی های بسیاری پشت سرگذاشته ایم و با وجود همه مشکلات امسال وارد دهه پنجم انقلاب شدیم.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) افزود: در کنار همه سختی ها نعمت های زیادی نیز خداوند به مردم کشورمان عطا کرد و با رهبری هوشمندانه امام خمینی(ره) و مقاومت های مردم، همه مصائب را پشت سر گذاشتیم.

وی نخستین سختی پس از انقلاب اسلامی را هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: مقاومت و پایداری مردم غیور کشورمان این بلا را به نعمت تبدیل کرد. اگر کشور ما هشت سال جنگ تحمیلی را پشت سر نگذاشته بود، در حال حاضر از این میزان آمادگی و قدرت برخوردار نبود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: سپاه و نیروهای مسلح و مردم در مقابل سختی ها مقاوم شده اند و در شرایط فعلی تنها کشور ما درمقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده و باعث افتخار و سربلندی برای ملت شده است.

محمدی ری‌شهری با بیان اینکه گرفتاری های کشورهای غربی نشان از نعمتی است که تبدیل به نقمت شده و گریبان خانواده ها را گرفته است، گفت: تحریم هایی که برای کشورما اعمال شده، مشکلات بسیاری را برای مردم به وجود آورده اما خداوند متعال تا به حال مردم را همراه نظام نگه داشته و انشاالله این همراهی ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به برکاتی شامل کشورمان شده است، بیان کرد: تحریم ها موجب افزایش رشد علمی جامعه و توفیقات زیادی در سطح کشور شده که اگر تحریم ها، مشکات و جنگ تحمیلی نبود ما به این قدرت دسترسی پیدا نمی کردیم.

وی با اشاره به خسارات فراوانی که به واسطه سیل به کشور رسیده است گفت: ۲۳ استان کشور گرفتار سیل شدند که خساراتی به دنبال داشت، اما در کنار آن نعمت بزرگی همچون تعاون و همبستگی مردم در خدمات رسانی به سیل زدگان را شاهد بودیم.

تولیت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) اظهار کرد: از روایات اینطور استنباط می شود که این آخرین امتحانات الهی است و زمینه ای برای آغاز حکومت جهانی خواهد شد لذا امیدواریم که مردم و مسئولان از این امتحان ها روسفید بیرون بیایند و زمینه برای حکومت دائمی آماده شود.

وی با تاکید بر اصلاح ساختارها گفت: باید زیر ساخت های کشور و تخریب جنگل ها اصلاح شود و در سال های آینده استفاده لازم از این حجم آب بشود چرا که از این طریق می توان کشور را از نظر منابع آبی تامین کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: یکی از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد اصلاح زیرساخت ها در شهرستان ری است و از این رو شهرستان ری نیازمند ستاد بحران خاص می باشد همچنین آستان مقدس نیز نیازمند ستاد بحران مستقل است.

تهران نیوز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.