آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آینده شهر تهران از لحاظ گردشگری امیدوارکننده است

خبرگزاری فارس: آینده شهر تهران از لحاظ گردشگری امیدوارکننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، احمد حکیمی‌پور صبح امروز از خدمات نوروزی منطقه 20 بازدید کرد و ضمن تشکر از زحمات دست اندرکاران مدیریت شهری این منطقه اظهار داشت: خدمات ارائه شده به مسافران از لحاظ راهنمایی و پذیرایی قابل قدردانی و ستایش است.

وی به رضایت مسافران اسکان داده شده در منطقه 20 اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبالی که از سوی مسافران نوروزی شده است می‌توان به آینده شهر تهران به لحاظ ظرفیت گردشگری که به کمک شهرداری تهران فعال شده است امیدوار بود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه منطقه 20 از نظر تاریخی و باستانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است، ادامه داد: تیم اجرایی که مشغول فعالیت هستند اعم از مدیران شهری، شورایاران و هیئت امنا محلات ترکیب یک دل و هماهنگی هستند که می‌تواند الگوی خوبی برای دیگر مناطق تهران شود.

حکیمی‌پور با بیان اینکه جاذبه‌های گردشگری تهران به خوبی شناسانده نشده است، گفت: کاری که شهرداری تهران با استفاده از فرصت نوروز و سال جدید در سال‌های اخیر انجام می‌دهد در تبدیل تهران به عنوان محل تفرجی و گردشگری بسیار تاثیرگذار است.

وی به حمایت شورای شهر برای افزایش مسافران و گردشگران نوروزی در شهر تهران اشاره کرد و افزود: شورای شهر اهتمام جدی در این بخش داشته و در برنامه پنج ساله دوم نیز به این مهم نگاه ویژه‌ای شده است.

بر اساس این گزارش محل اسکان مسافران نوروزی در ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، خیابان سلمان فارسی واقع شده است و تاکنون پذیرای خیل عظیمی از گردشگران بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.