آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آیین میلاد امام حسن مجتبی (ع) درحرم امام راحل وعبدالعظیم (ع) برگزار می شود

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، در این آیین معنوی که امشب از ساعت 19 در مصلای بزرگ ری برگزار و حجت الاسلام و المسلمین غروی به ایراد سخنرانی و حمید رمضانپور ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به مدیحه سرائی خواهد پرداخت.
همچنین در روز ولادت آن حضرت مصادف با پنجشنبه 11 تیرماه بعد از مراسم ترتیل خوانی در مسجد بالاسر واقع در حرم مطهر عبدالعظیم (ع ) مراسم جشن میلاد با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین غروی استاد حوزه و دانشگاه و مدیحه سرائی حمید منتظر برگزار خواهد شد.
جشن باشکوه میلاد دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) درحرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی امشب بعد از نماز مغرب و عشا با حضور زائران و عاشقان آن حضرت برپا می شود.
این ویژه برنامه برای عموم زائران و مجاورانی که برای زیارت امام راحل و عرض تبریک به حرم مطهر مشرف می شوند، مراسم جشن و شادی همراه با مولود خوانی با حضور زائران حرم امام راحل برگزار خواهد شد.
امام حسن مجتبی علیه السلام دومین پیشوای شیعیان که کنیه ایشان ابومحمد و القابشان مجتبی، سبط، زکی، زاهد و طیب می باشد، در 15 رمضان سال سوم هجری در مدینه منوره متولد و در 28 صفر سال پنجاه هجری توسط همسرش جعده بنت اشعث مسموم و به شهادت رسیدند.
روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی روزه داران در این ماه پر خیر و برکت، مقدم کلیه زائران و ارادتمندان به خاندان نبوت علیهم السلام را به این مراسم گرامی می دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.