آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اتصال کابل برق، فروشگاه مواد غذایی را به آتش کشید

بهنام ریاضی روز یکشنبه در گفت گو با ایرنا اظهارداشت: ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 9 و 86 را به محل حادثه در شهرری خیابان 24 متری اعزام کرد.

وی افزود: یک فروشگاه مواد غذایی در طبقه همکف ساختمان 4 طبقه مسکونی به متراژ 12 متر مربع کاملا شعله ور و آتش در حال سرایت به طبقات فوقانی بودکه با حضور به موقع ماموران از سرایت آن به طبقات بالاتر جلوگیری شد.

ریاضی با اشاره به اینکه آتش نشانان در ابتدا با قطع برق و گاز شهری اقدام به ایمن سازی کردند ، تصریح کرد: آتش نشانان پس از بریدن قفل مغازه اقدام به خاموش کردن آتش، تجسس و انتقال ساکنین به محیط ایمن کردند.

افسرآماده منطقه هفت آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات پس از خاموش کردن آتش سوزی، تخلیه اجناس سوخته شده، لکه گیری و اطمینان از عدم وجود هرگونه آتش پنهان با ذکر نکات ایمنی لازم به مالک فروشگاه به عملیات خود خاتمه دادند.

وی درخصوص علت رخداد این حادثه بیان داشت: طی بررسی های اولیه احتمال اتصالی درسیم کشی برق و ریختن مذابه ها بر روی مواد قابل اشتعال همچون کارتن های بسته بندی مواد غذایی وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.