آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اتوبوس ایدز در محلات جنوب تهران مستقر می شود

به گزارش راگانیوز از شهرداری منطقه ۱۹، حمید بهرامی گفت: این اتوبوس به منظور ارائه اطلاع مورد نیاز در جهت آشنایی و پیشگیری این بیماری و خدمات مشاوره و تست رایگان ویژه شهروندان این منطقه در ۴ نقطه مستقر خواهد شد.

وی ادامه داد: اتوبوس ایدز با هماهنگی اداره کل سلامت و همکاری دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی سه شنبه ۲۳ آذر در عبدل آباد و بازار احسانی، چهارشنبه ۲۴ آذر در صالح آباد ، پنجشنبه ۲۵ آذر در شهرک احمدیه (نعمت آباد) و جمعه ۲۶ آذر در محله اسماعیل آباد مستقر می شود.
بهرامی اظهار کرد: دو تیم پزشکی و روانشناس در این اتوبوس حضور دارد و ضمن اطلاع رسانی در زمینه شناخت بیماری ایدز و نحوه پیشگیری از آن، از افرادی که به اتوبوس مراجعه می کنند تست رایگان اچ آی وی گرفته خواهد شد.
وی در ادامه به برگزاری برنامه های آموزشی و نمادین در هفته ایدز اشاره کرد و گفت: در هفته مناسبتی ایدز ضمن برگزاری کلاسهای و دوره های آموزشی با موضوعات پیشگیری از ایدز و علل این بیماری، بروشورهای اطلاع رسانی بین شهروندان توزیع شد.
بهرامی برگزاری همایش پیاده روی و اجرای برنامه نمادین در بوستانها را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد و افزود: این برنامه با مشارکت کانون های مادر و کودک و جوانان برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.