آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اجرای اولین مرحله از واکسیناسیون مددجویان آسایشگاه کهریزک

 
به گزارش راگانیوز ، مهدیه آب نیکی کارشناس بهداشت آسایشگاه خیریه کهریزک در این زمینه اظهار داشت: به منظور ارتقاء سطح سلامت مددجویان، واکسیناسیون در نوبت اول به پایان رسید.

وی افزود:از آنجائیکه بیشترین ساکنان آسایشگاه درگروه بزرگسالان قرار دارند، واکسن های موجود به 425 نفر، برای هر نفر یک سی سی تزریق شد. ضمن آنکه یک ماه دیگر نوبت دوم تزریق به همان مددجویان ودر نوبت سوم 6 ماه آینده یادآور مرحله آخر تزریق خواهد شد.

 آب نیکی همچنین تصریح کرد: افزایش سطح ایمنی و در نتیجه ارتقاء سطح سلامت مددجویان از آن جهت مورد اهمیت وتأکید مسئولین حوزه سلامت است که این عزیزان زندگی گروهی دارند ومهم است که هیچکدام از آنها دچار بیماریهای مسری نشده تا ضمن حفظ سلامت خویش، سلامت دیگر همنوعان خود ونیز پرستاران و نیکوکاران همراه را به خطر نیاندازند.

مهدیه آب نیکی کارشناس بهداشت آسایشگاه خیریه کهریزک با تشکر از خانم دکتر فاطمه تاجیک مدیر شبکه بهداشت شهرستان ری ونیز همکاران خوب آن شبکه در واحد مبارزه وپیشگیری از بیماریها به جهت همکاری صمیمانه با این مجموعه، اظهار امیدواری کرد بتوان در آینده ای نزدیک مددجویان بیشتری را در مقابل بیماری هپاتیت B  واکسینه کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.