آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اجرای برنامه های گرامیداشت تشرف امام خمینی به حرم عبدالعظیم(ع)

 

به گزارش راگانیوز ،  مصطفی آجرلو در جلسه ای که با حضور نمایندگان ارگانها و نهادهای شهرری با موضوع تشریح و بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه های روز ۱۹ بهمن «سالروز تشرف امام خمینی ره به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) » در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در سالن اندیشه جوان آستان مقدس گفت: امام(ره) ۷ روز پس از حضور خود در تهران در سال ۵۷ و در روز ۱۹ بهمن و در شرایط سخت به زیارت حرم حضرت سیدالکریم(ع) مشرف شدند و به همین دلیل ۱۹ بهمن ارزش خاص و ویژه ای دارد.

وی افزود: باید در ری به این روز پرداخته شود و ۱۹ بهمن محور و ثقل برنامه های دهه فجر باشد و به همین دلیل کمیته ای در فرمانداری ری تشکیل شده است و روز ۱۹ بهمن مسئولان و مردم ری در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) حضور پیدا کرده و با اهدا گل و ادای احترام این روز را گرامی می دارند و سپس نماز جمعه اقامه شده و میز خدمت نیز برگزار می شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از برگزاری مراسم ویژه ای در شامگاه جمعه ۱۹ بهمن در حرم خبر داد و گفت: این برنامه هم زمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) خواهیم داشت.

وی گفت: شب ۲۲ بهمن نیز مراسم باشکوهی در حرم با سخنرانی حجت الاسلام محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار می شود.

آجرلو از حضور خدام حرم در مسیر راهپیمایی مردم تهران خبر داد و افزود: باید راهپیمایی ۲۲ بهمن هرچه باشکوه تر برگزار شود و همه در این راستا می بایست نقش داشته باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.