آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اجرای طرح‌های طرد و دستگیری اتباع غیرمجاز در قرچک

به گزارش راگانیوز ؛ علیرضا جعفری بعد از ظهر امروز در جلسه کمیسیون رسیدگی به امور اتباع این شهرستان در‌خصوص نحوه برگزاری جلسات کمیسیون و وظائف آن توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: به‌روزرسانی شناسنامه جامع اتباع قرچک و ضرورت ارسال اطلاعات لازم توسط اعضا بسیار مهم و ضروری است.

وی بیان کرد: پوشش لازم برای رصد فعالیت‌ها و تحرکات اتباع، مباحث و موضوعات مختلف از قبیل نحوه اقامت، اشتغال، ازدواج، آموزش، بهداشت و درمان، ترکیب جمعیتی همگی از موارد مهمی هستند که داشتن اطلاعات و آمار جامع می‌تواند در مدیریت مسائل مربوط به اتباع کمک شایانی بکند.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار قرچک موضوع طرد اتباع غیرمجاز بیگانه و دست‌یابی به سهمیه تعیین‌شده در این زمینه را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: در سال گذشته همه امکانات و شرایط را برای نیروی انتظامی شهرستان فراهم شد، اما نتوانستیم به سهمیه در نظر گرفته‌ شده برای شهرستان برسیم.

وی با بیان اینکه طرح‌های طرد و دستگیری اتباع غیرمجاز توسط نیروی انتظامی جدی گرفته شود، تأکید کرد: در سال جدید امکانات لازم برای طرد اتباع غیرمجاز بیگانه برای نیروی انتظامی شهرستان فراهم‌ شده است و انتظار داریم بر اساس یک برنامه‌ریزی دقیق سهمیه طرد تحقق یابد.

جعفری در پایان با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده توسط فرمانداری برای تجهیز نیروی انتظامی قرچک متذکر شد: با رایزنی انجام‌شده با اداره‌کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری تهران این اداره‌کل درصدد تهیه یک دستگاه مینی‌بوس از محل عوارض ثبت‌نام آمایش مرحله 12 اتباع بیگانه در شهرستان به‌منظور تسهیل اجرای طرح‌های طرد و دستگیری اتباع غیرمجاز توسط نیروی انتظامی شهرستان است.

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.