آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اجرای طرح آرامش بهاری در ۱۲ امامزاده شهرری/اختصاص ۵ هزار متر شبستان برای مسافران

به گزارش راگانیوز ؛ حجت‌الاسلام مرتضی صادقی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری ، با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در این شهرستان از ۲۹ اسفند تا هفدهم فروردین‌ماه گفت : ۱۲امامزاده واجب‌التعظیم در شهرری مجری طرح آرامش بهاری بوده و بر همین اساس به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: در خیمه‌های معرفت طرح آرامش بهاری بر اساس برنامه‌ریزی لازم و نیازمندی طرح آرامش بهاری شهرری ۱۲مبلغ اعزامی از استان قم خدمات‌دهی به مسافرین و زائرین شهرری را بر عهده‌دارند که بر همین اساس در این غرفه‌ها مستقرشده‌اند.

رئیس اوقاف شهرری بیان کرد: در این خیمه، غرفه کودک، غرفه چندرسانه‌ای، غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی، غرفه مشاوره ازدواج و غرفه مشاوره خانواده برقرار است.

صادقی تأکید کرد: برای اولین بار در طرح آرامش بهاری، در بقعه شیخ صدوق، غرفه صدوق شناسی توسط یکی از طلبه‌های متخصص تاریخ برپا و به مردم در این زمینه خدمات‌رسانی می‌شود.

 وی تصریح کرد: مسافرین، زائرین و مجاورین امامزادگان شهرری می‌توانند از امکانات رفاهی در نظر گرفته‌شده جهت آرامش خود و خانواده‌شان بهره گرفته و از آن استفاده کنند.

رئیس اوقاف شهرری اذعان کرد: در سال جاری با توجه به اوضاع جوی و برودت هوا و مشکل درراه ماندن برخی مسافرین با توجه به هشدارهای لازم از سوی ستاد بحران استان تهران، اداره اوقاف و امور خیریه شهرری اعلام آمادگی کرد که بیش از ۵۰۰۰ متر مساحت فضای گرم شبستان متعلق به این اداره آماده ارائه خدمت به مسافرین و زائرین و درراه ماندگان است.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: امامزاده عبدالله، امامزاده ابوالحسن و بقعه شیخ صدوق فضاهای مسقف جهت اسکان مسافرین و در را ماندگان هستند که می‌تواند مورداستفاده قرار گیرد و بر همین اساس اداره اوقاف شهرری با هماهنگی به‌عمل‌آمده با فرمانداری این شهرستان آماده خدمات‌رسانی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.