آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اجرای طرح انتقال ۸ اصله نهال به بوستان شهید پاک نهاد کهریزک

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ داریوش خطیر با اشاره به این خبر گفت: باتوجه به ضرورت اجرای طرح عمرانی جابجایی ایستگاه تاکسی در معبر شهید مصطفوی، نیاز به قطع ۸ اصله نهال بود که باتوجه به نظر کارشناسان واحد فضای سبز و ضرورت صیانت از گونه های گیاهی، طرح انتقال درختان از مکان مذکور به بوستان شهید پاک نهاد واقع در شهرک امام حسن مجتبی(ع) اجرا شد.

مسئول واحد فضای سبز شهرداری کهریزک اظهار داشت: در طرح جابجایی درختان ابتدا محیط اطراف درختان حفاری و سپس در قالب طرحی علمی با استفاده از یک باکس چوبی، ریشه های درختان همراه با خاک اطراف جمع آوری و به بوستان مذکور انتقال داده شد.
وی اظهار داشت: در این طرح ۶ اصله زیتون تلخ، یک اصله نخل فوتیکس و یک اصله کامیس پاریس به سرانه فضای سبز بوستان هشتم و نهم شهرک امام حسن مجتبی(ع) افزوده شد.
خطیر درپایان خاطرنشان کرد: باتوجه به اهمیت حفظ و حراست از فضای سبز شهر و توسعه سرانه های فضای سبز، طرح های عمرانی شهر به گونه ای اجرا می شود که کوچکترین تعرضی با سرانه فضای سبز شهری وارد نشود و درصورت مصوبه کمیته  فضای سبز استانداری تهران مبنی بر قطع درخت، شهرداری یا شهروندان باید به ازای درخت آسیب دیده در سایر نقاط شهراقدام به کاشت نهال و توسعه فضای سبز کنند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.