آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اجرای طرح جهادی سپاس برای 500 خانواده شهید منطقه 20

خبرگزاری فارس: اجرای طرح جهادی سپاس برای 500 خانواده شهید منطقه 20

به گزارش راگانیوز ، ظهر امروز و به دنبال اجرای طرح ملی سپاس در شهرری، شهرداری منطقه 20 نیز طرح جهادی دیدار با 500 خانواده شهید و ایثارگر را آغاز کرده است.

سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 در جریان دیدار با خانواده‌های شهید که با حضور قائم مقام ایثارگران شهرداری تهران، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان‌های استان تهران و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرری انجام شد، اظهار داشت: قدردانی از خانواده‌های معظم شهید و ایثارگر با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همواره از سیاست‌های مدیریت شهری بوده است تا نسل جوان نیز با این فرهنگ مقدس آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه برای تقویت روحیه معنوی، نیازمند این دیدارها هستیم چراکه این خانواده‌ها مملو از فیض معنوی هستند، افزود: عزت، افتخار، آسایش و امنیت حاکم در فضای کشور از برکت خون شهدا است و ما وظیفه سپاسگزاری از جان فشانی و رشادت شهدا و همچنین تکریم از خانواده‌های آن‌ها را برعهده داریم.

صفوی تعامل و مشارکت ادارات مستقل شهرری در اجرای طرح سپاس را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: شهرداری منطقه 20 نیز دیدار با 500 خانواده را تقبل کرده است که با حضور معاونان، شهرداران نواحی و مدیران ارشد در حال اجراست.

وی تصریح کرد: دیدارهای طرح ملی سپاس به صورت همزمان و به‌صورت جهادی با حضور معاونان، شهرداران نواحی، روسای ادارات شهرداری منطقه 20 انجام شد.

شهردار منطقه 20 زمان اجرای این طرح مقدس را از 25 اردیبهشت تا اول خرداد عنوان کرد و افزود: غبارروبی از مزار شهدای گمنام میدان نماز و محله 13 آبان از دیگر برنامه‌های این هفته بوده است که با حضور مدیران ادارات، خانواده‌های گرانقدر شهید، جانبازان و شهروندان ولایت مدار شهرری انجام شد.

نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان های استان تهران نیز در جریان اجرای طرح سپاس گفت: شهرری نسبت به دیگر شهرستان‌های استان تهران موقعیت ویژه‌ای دارد به همین دلیل طرح ملی سپاس به صورت متفاوت‌تری به اجرا درآمد.

وی افزود: در شهرستان ورامین بالغ بر 500 دیدار، اسلامشهر 900 دیدار، فیروزکوه 200 دیدار و قرچک 530 دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سه ماهه آخر سال گذشته انجام شد که امسال نیز این دیدارها آغاز شده و تا پایان سال به صورت مرتب و منظم ادامه می‌یابد.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان‌های استان تهران ضمن قدردانی از استقبال تمامی ادارات و از جمله شهرداری منطقه 20 افزود: اجرای این طرح نباید وظیفه بخشی دانسته شود بلکه این وظیفه‌ای عمومی است که مسئولان در آن جایگاه خاصی دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.