آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اجرای گشت های شبانه روزی در جنوب تهران ویژه آسیب دیدگان اجتماعی

به گزارش راگانیوز ، مسلمی با اشاره به اینکه فضاهای پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امامزادگان و بقعه های متبرکه از اماکن اولویت دار برای رسیدگی به افردا بی سرپناه هستند، افزود: افراد بی خانمان علاوه بر اسکان و پذیرایی با غذای گرم، از خدمات پزشکی، درمانی، بهداشتی و مشاوره ای بهره مند شده و در صورت علاقه مندی می توانند جذب مراکز کارآفرینی این منطقه نیز شوند.

وی ادامه داد: شهروندان برای مشارکت با مدیریت شهری و کمک به کارتن خواب ها می توانند در صورت رویت این افراد، نشانی آن ها را از طریق سامانه ۱۳۷ اعلام کرده تا گشت های ویژه عوامل شهرداری نسبت به اعزام این افراد به مددسرای اجتماعی اقدام کنند.

مسلمی افزود: راهنمایی و اعزام بی سرپناهان با حضور گروه های مشاوره و مددکاران اجتماعی انجام می شود تا این افراد به صورت داوطلبانه و با رضایت فردی به اماکن اسکان اضطراری منتقل شوند.

معاون شهردار منطقه ۲۰ تهران یادآور شد: مددسرای اجتماعی شهرداری منطقه ۲۰ در سه راه ورامین شهرری واقع شده است و شهروندان علاقه مند می توانند با اهدای کمک های غیرنقدی در حمایت از افراد آسیب دیده اجتماعی سهیم شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحسین مسلمی اظهار داشت: مددسرای اجتماعی منطقه ۲۰ برای اسکان آسیب دیدگان اجتماعی مهیا شده است که با توجه به ورود توده سرمایی به شهر تهران، گشت های ویژه شبانه روزی از سوی کارشناسان و مددکاران راه اندازی می شود تا افراد بی سرپرست و کارتن خواب ها به محل های اسکان اضطراری راهنمایی شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.