آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اجرای 2 طرح زیباسازی در حاشیه بزرگراه امام علی (ع) ویژه نوروز

خبرگزاری فارس: اجرای 2 طرح زیباسازی در حاشیه بزرگراه امام علی (ع) ویژه نوروز

به گزارش راگانیوز ، سید احمد صفوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای دو طرح آبشار گل و آبنمای صخره‌ای در حاشیه بزرگراه امام علی (ع) در این منطقه جنوبی خبر داد.

وی با بیان این مطلب گفت: در راستای طرح استقبال از بهار و به‌ منظور افزایش زیبایی بصری مسیر مسافران نوروزی، دو طرح منظر شهری در حاشیه بزرگراه امام علی (ع) به اجرا درآمده و قابلیت گردشگری این منطقه جنوبی را افزایش داده است.

شهردار منطقه 20 افزود: آبشار گل با 30 سازه سه بعدی و آبنمای صخره‌ای با تلفیقی از آب، صخره و مجسمه‌های گوزن و بز کوهی اجرا شده و منظر زیبایی را در مسیر گردشگران نوروزی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اهمیت تغییر حال و هوای منظر عمومی شهر متناسب با ایام نوروز ادامه داد: هشت حجم تبریک عید، سبزه و آوای بهار نیز در موقعیت‌های بزرگراه شهید آوینی، میادین شهید بروجردی، هادی ساعی و دسترسی ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، خیابان‌های 13 آبان، فدائیان اسلام، کبریت‌سازی و مجتمع فرهنگی سینمایی راگا نصب شده است.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: صدها فعالیت در حوزه‌های مختلف عمرانی، ترافیکی، امور شهری و اجتماعی در قالب طرح استقبال از بهار 95 در حال اجراست تا زمینه آسایش، امنیت و شادابی شهروندان در ایام نوروز به خوبی فراهم شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.