آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

احکام انتصاب ۱۰ مدیر ارشد منطقه ۲۰ اعطاء شد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه  ۲۰فرهاد افشار در جلسه شورای معاونین و مدیران ارشد منطقه ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امیدواریم بتوانیم به خوبی به مردم خدمتگزاری کنیم تا به دنبال این خدمت، رضایتمندی شهروندان و در نهایت، حس تعلق آنها به محل زندگی و محله شان افزایش یابد.

افشار با مرور تاریخ گذشته ایران و با اشاره به اینکه انتخاب عمده حاکمان در گذشته با نظر قدرتمندان جهان و دخالت بیگانگان انجام می شد، افزود: در مقطعی خاص با ایجاد اقتدار درونی و به واسطه شخصیت مردمی حضرت امام(ره)، هیمنه این ساختار را شکست و در چنین ایامی، به زعم سیاست مداران بزرگ، معجزه ای اتفاق افتاد و نقطه عطفی در تاریخ کشورمان شکل گرفت و استقلال ایران رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه در بازه زمانی چهل ساله برای حفظ و پایداری نظام زحمات زیادی کشیده شده است، گفت: جریان های مخالف در این مدت برای به انحراف کشیدن این نظام بیکار ننشستند و برای ضربه زدن به نظام، مولفه های تاثیرگذار را هدف قرار داده اند.

افشار خانواده، نظام آموزشی و الگوهای آموزشی را به عنوان سه رکن مهم برای هر جامعه و حکومتی برشمرد و افزود: برای پرداختن به این سه رکن از لحاظ فرهنگی، مذهبی و تاریخی غنای لازم را داریم و بایستی بیش از این به آن پرداخته شود.

وی در ادامه به لزوم گردش شغلی اشاره کرد و گفت: این روال یکی از درمان های مدیریتی برای افزایش بهره وری محسوب می شود که در منطقه ۲۰ نیز به فراخور نیاز، جابه جایی عوامل در رده های مدیریتی انجام شده است.

در این جلسه شهردار منطقه ۲۰ احکام انتصاب روح الله گرگانی به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه شهری، نقی عربی به عنوان معاون شهرسازی و معماری، افشین سارویی به عنوان معاون امورشهری و محیط زیست، یوسفعلی دهقان به عنوان معاون فنی و عمران، همایون نورچه ئی به عنوان مدیر حوزه دفتر شهردار، جواد تجددنسب به عنوان رئیس حقوقی، احسان درویشی به عنوان جانشین و دبیر ستاد مدیریت بحران، معصومه پورنظری به عنوان شهردار ناحیه یک، بابک جعفری به عنوان شهردار ناحیه ۲ و حمید گودرزی به عنوان شهردار ناحیه ۵ را اعطاء کرد.

در ادامه از زحمات آقایان سعید شیرازی، ابراهیم بابازاده، سید مهدی موسوی، بابک خرمی، مجتبی مظفری، امین برون و رضا نصیری معاونین و مدیران سابق جایگاه های مذکور تقدیر به عمل آمد.

همچنین از زحمات سی ساله سید فرشاد طباطبایی جانشین و مدیر سابق حریم معاونت معماری و شهرسازی و غلام غلامی رئیس سابق خدمات شهری معاونت امورشهری قدردانی شد.

جلسه شورای معاونین و مدیران ارشد شهرداری منطقه ۲۰ با ارائه گزارش معاونین در خصوص اهم فعالیت ها و برنامه های درحال اجرا ادامه یافت و شهردار منطقه به افزایش کیفی نگهداشت و برنامه های توسعه ای تاکید کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.