آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اختصاص بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی مدارس منطقه ۲۰

 

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ شهر تهران، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین مسلمی گفت: به منظور بهبود وضعیت فضاهای تحصیلی دانش آموزان ،بهسازی مدارس در قالب فعالیت های عمرانی، تجهیزی و برنامه ای با هزینه ۲۰ میلیارد ریال انجام شد.

مسلمی با بیان اینکه بیش از ۱۵ میلیارد ریال صرف رفع نواقص عمرانی مدارس شده است، خاطر نشان کرد: مجموعه فعالیت های عمرانی در این مدارس در قالب رنگ آمیزی، ایزوگام، روکش آسفالت و مرمت ساختمان ۱۲۱ مدرسه، طبق برنامه زمان بندی در نیمه نخست سال ۹۵ انجام شد.

وی با اشاره به اینکه، در یک دهه اخیر اقدامات موثر و سازنده ای در اماکن آموزشی انجام شده است، عنوان کرد: هر ساله در طرح حمایت از مدارس و مراکز آموزشی ، در مناسبت های ملی و مذهبی، ویژه برنامه های متنوع و گسترده آموزشی ، سلامت محور، تفریحی، ورزشی، فرهنگی و اجتماع محور در مدارس اجرا می شود که در سال گذشته بیش از ۸  میلیارد ریال برای اجرای این برنامه ها هزینه شد.

وی به بهسازی ۷ مدرسه استثنایی و ۲۸ مدرسه در محلات کم برخوردار این منطقه اشاره کرد و افزود: اقدامات عمرانی، تجهیزی و برنامه ای به منظور تامین شرایط بهینه آموزش پذیران، خدمات رسانی به محدوده حریم و ساکنان روستانشین، کمک به مدارس دارای شرایط ویژه و همچنین مدارس کودکان کار و خیابان از اقدامات مدیریت شهری در سال گذشته بود.​

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.